Toon posts:

[CM] afneembaar bevestiging zelf maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lezer,

Ik ben bezig met maken van LCD scherm netjes afgewerkt in
kleine kunstof behuizing maar deze wil ik op kast
aanbrengen maar zo dat afneembaar is (soort kliksysteem ofzo net als met routeplanners etc. gebruikt wordt in dashboard van auto) dus niet mer dubbelzijdig tape want na paar keer af-op zetten plakt ie niet meer,
dus een soort weerhaakjes van kunstof ofzo? Ideeen hoe dit te doen zodat kunstof behuizing op en af geschoven/getrokken/etc kan worden ?

Bedankt!
WH

Verwijderd

ja maak je toch net zo iets als onder elke telefoon zit

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

ik heb een keer iets gezienhij een doehetzelfwinkel bij die klerehangers voor op de badkamer. Je weet wel zo'n ding met een plakkertje aan de achterkant zodat je de tegel niet bechadigd.
Daar lag dus ook iet stuudn voor de afstandbediening van de tv. Het wertke als een soort kliksysteem de ene kant aan de afstandsbediening. En de andere kant aan de plek waar je je afstandsbediening wilt ophangen. Ding was maar 2,5mm dik ofzo.

-

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
Klitteband?

edit:
nieuwe spelling: klittenband :9

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Klit

Verwijderd

Topicstarter
Maar iemand die weet of zon ssysteem nog ergens verkrijgbaar is,en dan op het moment van spreken?
Of zelf maken is nog steeds optie,maar klittenband trekt me niet zo,snel los,of komen pluisjes in na verloop van tijd en hecht niet goed meer.

Alvast bedankt voor de reply's !
WH

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Je kunt toch een soort bay maken waar het front in wordt geklemt.... Op de zelfde manier als zo'n wisselframe voor je hdd :)
Contact me anders maar een keer op icq 8-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 15:40

w00Dy

Make soap, not war

velcro !
Pagina: 1