Is er misschien ergens een 3dmax starters guide te downloaden. Ik heb de search gebruikt maar kon alleen wat tutorials vinden.
Verwijderd
Tutorials zijn toch alleen maar beterOp dinsdag 23 oktober 2001 23:08 schreef ThaNobius het volgende:
Is er misschien ergens een 3dmax starters guide te downloaden. Ik heb de search gebruikt maar kon alleen wat tutorials vinden.
Ik heb liever een wat simpelere leuke guide dan die reference guide. Maar in ieder geval bedankt voor je tipOp dinsdag 23 oktober 2001 23:10 schreef gladiool het volgende:
lees de HELE online reference guide door. Dat is alle starters guide die je nodig hebt.
dan heb je een verkeerd progje gekozen om te leren, 3dsmax is niet simpel. Ik raad het erg aan. ALLES staat erin. Als je het gelezen hebt dan weet je WAAR iets te vinden is en WAT het doet. Al die basics haal je niet uit tutorials.
bij onze boekhandel hadden ze een tijdje geleden " Mastering 3d Studio R3" van Sybex in de aanbieding voor 30 piek, al heb je r4 is dat een goede basis
Verwijderd
Je moet nou eenmaal veel leren, en je moet nou eenmaal veel oefenen. Anders zul je het nooit onder de knie krijgen.
Je krijg er natuurlijk wel wat voor terug, kennis en ervaring.
Idd wat Erikje zegt, koop een goed basis boek.
Je krijg er natuurlijk wel wat voor terug, kennis en ervaring.
Idd wat Erikje zegt, koop een goed basis boek.
Verwijderd
http://www.3dcafe.com
Dat is de plek waar ik oa via de tut's zeeeer maar dan ook zeer veel geleerd hebt. En helemaal alleen.
Toen ik dat ging leren (MAX) wist de halve web-wereld nog geen eens wat het proggie was dus moest ik het wel alleen doen.
/me overdrijft graag een beetje...
Geloof mij, het werkt echt als je die tuts uitprint, naast je neerlegt en bestudeerd tot je paars ziet. Vervolgens de tuts uitvoeren en je leert het beetje bij beetje, echt.
Maar je moet je er wel serieus voor intreseren, anders werkt het niet. Ik was toen helemaal verslaafd eraan, en dan leer je snel hoor...
Succes!!!!
Dat is de plek waar ik oa via de tut's zeeeer maar dan ook zeer veel geleerd hebt. En helemaal alleen.
Toen ik dat ging leren (MAX) wist de halve web-wereld nog geen eens wat het proggie was dus moest ik het wel alleen doen.
Geloof mij, het werkt echt als je die tuts uitprint, naast je neerlegt en bestudeerd tot je paars ziet. Vervolgens de tuts uitvoeren en je leert het beetje bij beetje, echt.
Maar je moet je er wel serieus voor intreseren, anders werkt het niet. Ik was toen helemaal verslaafd eraan, en dan leer je snel hoor...
Succes!!!!
tnx man!Op dinsdag 23 oktober 2001 23:33 schreef ivy het volgende:
http://www.3dcafe.com
Succes!!!!
Verwijderd
"Ik was toen helemaal verslaafd eraan"
Yep, tot 5 uur in de ochtend bezig zijn met het animeren van een model.
true... true...
Je moet het gewoon leuk vinden, dan leer/lees je alles plezier.
Yep, tot 5 uur in de ochtend bezig zijn met het animeren van een model.
true... true...
Je moet het gewoon leuk vinden, dan leer/lees je alles plezier.
Boek kopen!!! niet met tutorials beginnen daar leer je alleen maar trucjes
Verwijderd
Als het goed is zitten er in Max ook een aantal starter tutorials (in de help van Max 3.1 tenminste wel). Die zijn erg goed om mee te beginnen. Alles om een goeie start mee te maken
Heel de online reference doorlezen is in ieder geval onzin. Dan lees je in een compleet onlogische volgorde alle details, terwijl je moet beginnen bij het begin.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Pagina: 1