Toon posts:

3d prophet 4500 (64mb) en mijn packard smell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net terug van een avond wandelen en heb onderweg een mooie luchtblauwe 3dprophet opgepikt. :7
Nou kom ik thuis, schroef mijn komt open en kijk verbaasd. Waar is eigenlijk die voodoo 3 die hierin zit?
sodekut, on board.:r
Nou kommut, ik zie geen agp slot, ik heb geen boekje van me mobo dus das lastig, ik weet niet hoe ik in mijn bios moet komen |:( dus ik kan zowieso mijn voodoo3 niet uitschakelen aangezien de 2 kaarten niet naast elkaar kunnen draaien.

De vraag is dus:
Hoe zet ik da ding aan het werk in mijn packard smell!? :?
als iemand het wil weten, het type is multimedia 6600.
Het is een pIII 600 met 64 (nu 192) mb ram en een (on board dus) voodoo 3 2000 (8mb)
Er is vast iemand die er iets van weet! hellups! ;(

Verwijderd

niet want je heb geen agp op zitten
dus je moet een kaart kopen die pci is
of een anderen moederbord (tweedehans)
en jouw moederbord verkopen
email me maar ik denk dat ik wel een koper voor heb

oja ik heb hier wel een moederbord liggen voor je met een intel zx chip er op dus geen via troep

Verwijderd

Topicstarter
ik had wel verw8 dat er zoiets zou komen. hrmmm, geld groeit niet meer op mijn rug, vooral nie sinds die prophet. Waarom zit er geen agp slot op dit moederbord dan? das toch vaag.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Welkom in de wondere wereld van Packard Hell, Compaq, HP enzo :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
ja ziekelijk :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
De vraag is dus:
Hoe zet ik da ding aan het werk in mijn packard smell!? :?
als iemand het wil weten, het type is multimedia 6600.
Het is een pIII 600 met 64 (nu 192) mb ram en een (on board dus) voodoo 3 2000 (8mb)
Er is vast iemand die er iets van weet! hellups! ;(
effetjes in je bios AGP-SLOT aanzetten en als het goed is verschijnt er dan een agp slot. |:(

• Mister_X
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:26 schreef theSpoerie het volgende:
ik had wel verw8 dat er zoiets zou komen. hrmmm, geld groeit niet meer op mijn rug, vooral nie sinds die prophet. Waarom zit er geen agp slot op dit moederbord dan? das toch vaag.
Waarom is de aarde rond? waarom bestaan er nog steeds geen PVI , waarom is ...?

omdat ie een onboard kaart heeft dus was het niet nodig om er een agp slot in te kijlen, en zoiezo zijn dit soort pc (kant en klaar) meestal voor office gebruik.

Verwijderd

Kijk als je een nieuw bordje gaat kopen goed oftie in je kast past! veel A merk pc's werken met risercards en zijn niet atx compatible!

Verwijderd

Topicstarter
ja goed uitkijken is eigenlijk niet echt nodig want ik heb hier nog 3 kasten staan. Plek zat das het probleem nie.
thx all

• Mister_X
Op woensdag 24 oktober 2001 10:48 schreef theSpoerie het volgende:
ja goed uitkijken is eigenlijk niet echt nodig want ik heb hier nog 3 kasten staan. Plek zat das het probleem nie.
thx all
hij bedoelt dus dat je als je een niewe kaart/pci/isa/agp whatever koopt dat je eerst kijkt of er een pci/isa/agp slot aanwijzig of vrij is!
Pagina: 1