I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Verwijderd
fscommand heeft exit optie, maar die werkt volgens mij alleen als je swf of projector opgestart heb en niet in een html pagina.
Misschien moet ik nog wat details geven:
Ik wil dat mijn site alsvolgt werkt:
Je gaat naar mijn url, en meteen wordt er dan een nieuw venster geopend (ik weetal wel hoe dat moet), wat dan die fullscreen flashwebsite is. Maar hoe kan ik zorgen dat dat fullscreen ding dan ook weer afsluit als je op de 'exit' knop klikt??!??
Ik wil dat mijn site alsvolgt werkt:
Je gaat naar mijn url, en meteen wordt er dan een nieuw venster geopend (ik weetal wel hoe dat moet), wat dan die fullscreen flashwebsite is. Maar hoe kan ik zorgen dat dat fullscreen ding dan ook weer afsluit als je op de 'exit' knop klikt??!??
Niet gewoon met:
Als ik mij niet vergis.
code:
1
2
3
| OnClick
GetURL ("javascript:top.close();");
EndOn |
Als ik mij niet vergis.
Ohw thnx!!
Hij doetut!!
Hij doetut!!
Verwijderd
ik moet me er misschien niet mee bemoeien, maar ik zou niet direct een full screen doen maar eerst een intro pagina, wat er zijn mensen die helemaal in paniek raken als ze hun windowsbalk missen ...
Verwijderd
mmm.. en iedereen al meteen denken in actionscript?Op woensdag 24 oktober 2001 19:29 schreef El_Fietsbel het volgende:
Ohw thnx!!
Hij doetut!!
toch Necromancy??
dat krijg je met flash experts
Verwijderd
mmmjah, kwist wel dat het niet kon vanuit flash met alleen actionscript (iig weet ik dat niet).Op woensdag 24 oktober 2001 19:36 schreef denki_akira het volgende:
mmm.. en iedereen al meteen denken in actionscript?
toch Necromancy??
dat krijg je met flash experts
Javascript zo uit mijn hoofdje ben ik geen held in, had wel ergens filetje op m'n comp staan maar geen mogelijkheid om dat op te starten (andere comp).
Duzz, goed excuus?
Pagina: 1