Toon posts:

P4 moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit te twijfelen tussen 2 moederborden voor mijn nieuwe pc:
ABIT TH7 II RAID (400 MHz i850 - ATX - SOCKET 478)
ASUS P4T-E (400 MHz i850 - ATX - SOCKET 478)
Tot welke klokfrequentie ondersteunen deze 2 moederborden en heb ik überhaupt wat aan de Raid functie van het Abit bord?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

gr Marco

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
het antwoord op het 2e gedeelte van je vraag:

Raid ach als je meer als 2 disken wilt aansluiten dan is het wel wat, je kan dan meerdere schijven als 1 logische schijf zien (redundant dus)

tis maar net of je het nodig hebt, tkan handig zijn,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)
Dan wordt het dus waarschijnlijk het Asus bord, kan alleen de klokfrequentie nog roet in het eten gooien

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:04
De borden en het DRDRAM zélf kunnen veelal flink hoge snelheden aan (resp. 133MHz quadpumped en 1066MHz). Het is alleen de clockgenerator op het bord die dus roet in het eten gooit, samen met de cpu. Zag laatst een test met een P4T waarvan de clockgenerator vervangen was en in combinatie met een unlocked P4 engineering exemplaar liep het hele zaakje prima op 533MHz FSB en 1066MHz voor het DRDRAM. Dat haal je zonder die voorwaarden niet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb die Abit TH7 II van zonder raid dan en ik bener heel tevreden van qua stabiliteit dan. Ik heb hem nog niet overclocked nu.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"