nee, zoek op IFRAME.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Nope, je kunt niet net zoals je naar een frame een target kunt geven een cel dat ook geven.
Kunt gebruik maken van visible en hidden layers, iframes ofzow. Ligt beetje aan je toepassing
Kunt gebruik maken van visible en hidden layers, iframes ofzow. Ligt beetje aan je toepassing
Verwijderd
ergens op index.html in de cell <a name="blaat"> en in een andere pagina
dacht ik.
code:
1
| <a href="index.html#blaat"> |
dacht ik.
dat bedoelt hij niet, hij wil het als een frame gebruiken.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:57 schreef Cheatah het volgende:
ergens op index.html in de cell <a name="blaat"> en in een andere pagina <a href="index.html#blaat"> dacht ik.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Ik lees toch echt wat anders hoorOp dinsdag 23 oktober 2001 22:58 schreef Prammenhanger het volgende:
dat bedoelt hij niet, hij wil het als een frame gebruiken.
kun je dan nie beter een paar tabelletjes maken en die van hidden visible zetten, is heel handig
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
WOW thanks for the replies 
Ik bedoel dus een willekeurige htmlfile als frame in een cell (voor de duidelijkheid)
Hmm niet mogelijk.. jammer ?? Ik zoek nog even verder... mocht iemand nog andere alternatieven hebben hoor ik het graag
Ik bedoel dus een willekeurige htmlfile als frame in een cell (voor de duidelijkheid)
Hmm niet mogelijk.. jammer ?? Ik zoek nog even verder... mocht iemand nog andere alternatieven hebben hoor ik het graag
hidden/visable??Op dinsdag 23 oktober 2001 23:09 schreef disjfa het volgende:
kun je dan nie beter een paar tabelletjes maken en die van hidden visible zetten, is heel handig
Met IE is een hele hoop mogelijk, dus het hangt er een beetje van af voor welke browser je wat zit te maken. Ik kan er kort in zijn: moet het zaakje crossbrowser werken, dus ook in NS, dan kan je dit wel vergeten. Wil je alleen IE gebruiken, dan heb je een aantal mogelijkheden. IFrame is al genoemd.
Een andere mogelijkheid is om je table-cell een ID mee te geven zodat je daar de content in kan scrhijven mbv. javascript (denk aan innerHTML). Een paar codesnippets:
Stukje html:
Stukje Javascript:
Dit werkt dus niet echt lekker voor complete html-pagina's (inc. html- en head-tags enzo, maar prima voor andere doeleinden.
Een andere mogelijkheid is om je table-cell een ID mee te geven zodat je daar de content in kan scrhijven mbv. javascript (denk aan innerHTML). Een paar codesnippets:
Stukje html:
code:
1
2
3
| <table> <tr><td id="content"></td> </table> |
Stukje Javascript:
code:
1
| document.all.content.innerHTML = "Prop deze tekst in een tabel, inc. <b>HTML</b>-tags enzo..."; |
Dit werkt dus niet echt lekker voor complete html-pagina's (inc. html- en head-tags enzo, maar prima voor andere doeleinden.
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
just another kontverhaal van disjfa...Op dinsdag 23 oktober 2001 23:09 schreef disjfa het volgende:
tables kun je niet hiden, layers wel; je table moet dus in de layer staan.
iets meer ontopic:
met behulp van wat javascripting kun je een lap code in een cel zetten.
De magic word is innerHTML.
ik heb ff een prototype in elkaar gesleuteld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>vul-cel-door-klik</title>
<script>
var text = "alles wat je maar in die cel wilt schoppen :-)";
function verplaatsnaarcel(){
if ( document.all )
document.all ['text'].innerHTML = text;
else if ( document.getElementById )
document.getElementById ['text'].innnerHTML = text;
else if ( document.layers )
{
document.layers ['text'].document.open ();
document.layers ['text'].document.writeln ( text );
document.layers ['text'].document.close ();
}
}
</script>
</head>
<body>
<a href="javascript: void(0);" onclick="verplaatsnaarcel();">vul die cel!</a>
<table width="50%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
<tr>
<td id="text"></td>
</tr>
</table>
</body>
</html> |
ik weet alleen niet tot hoever je kan gan met de html in die cel stoppen; html-, en body-tags lijkt me niet gezond..
ik zou het dan ook niet gebruiken om een pagina van een andre site te rippen, wat zowiezo al lame is
edit:
krijg de tandjes; zit ik een heel verhaal te kloppen en te c0den, schuift Explore dezelfde optie naar voren
hehe uhm dit gaat iets boven mijn pet
maar ik ga t wel proberen met frames enzo.
thanks everybody ik kan weer vooruit.
thanks everybody ik kan weer vooruit.
'tuurlijk kan je tables wil hidden maken, bv. als volgt:Hangloozz:
tables kun je niet hiden, layers wel; je table moet dus in de layer staan.
code:
1
2
3
| <table> <tr><td id="content" style="display:inline"> </table> |
En dan kan je met javascript het ding aanspreken alsvolgt:
code:
1
2
| document.all.content.style.display = 'none'; // table cell is hidden document.all.content.style.display = 'inline'; // table cell is visible |
edit:
krijg de tandjes; zit ik een heel verhaal te kloppen en te c0den, schuift Explore dezelfde optie naar voren![]()
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Pagina: 1