[TV] Gezocht manual Aristona KTV.

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Ik weet niet precies welk model ik heb, maar op de afstandsbediening staat RC5374... Heeft iemand deze handleiding? Zo ja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn deze naar mij te mailen? ---> wouter76@chello.nl

Ik weet namelijk niet hoe ik de zenders vast kan zetten. Elke keer als ik tv uitzet en weer aanzet mag ik de zenders weer opzoeken :(

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als ie ook de kleur instellingen niet vast houd eem typisch geval van kapotte elco of nicad... (afh. van het model)voor z'n geheugen.

Maar die afstandsbediening is met meerdere typen TV's mee gelevert... Als je echte info wil... dan zul je toch ff op het stickertje achterop moeten kijken.... iig op mijn aristona die nu ook met die afstandbediening werkt, moet ik de zenders opzoeken en vast leggen met 3 knopjes onder het beeldscherm.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als er onderaan de afstandsbediening twee toetsen met een centimeter tussenruimte zitten, moet je deze twee tegelijk indrukken om zenders, contrast, volume ed. vast te leggen..

Dit staat soms met een lijntje tussen die toetsen aangegeven.

• Eindbaas
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:53 schreef Duur het volgende:
Als ie ook de kleur instellingen niet vast houd eem typisch geval van kapotte elco of nicad... (afh. van het model)voor z'n geheugen.

Maar die afstandsbediening is met meerdere typen TV's mee gelevert... Als je echte info wil... dan zul je toch ff op het stickertje achterop moeten kijken.... iig op mijn aristona die nu ook met die afstandbediening werkt, moet ik de zenders opzoeken en vast leggen met 3 knopjes onder het beeldscherm.
Kleur houdt ie niet vast, balance ook niet, brightness niet en contrast verder ook niet :(

Er zit geen stickertje meer op dat ding, maar het is zo'n geval met een glasplaat voor het scherm zelf. Op de voorkant achter een klepje een aantal tulpconnectors en daarboven weer een klepje met de drie toetsen om zender te zoeken (dat kan ook met de afstandsbediening)...

• Eindbaas
ik heb em snel even open gehad en zag op het zgn. control board een geel batterij achtig iets zitten...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Knal es effe een pic-je online.
Kan een elco probleem zijn, maar kan ook het geheugen ic-tje wezen.

And The Only One

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 23 oktober 2001 23:03 schreef wouter76 het volgende:
ik heb em snel even open gehad en zag op het zgn. control board een geel batterij achtig iets zitten...
als ie ook de kleur niet vast houd ben ik er voor 99% zeker van dat je 'geheugen' accu kaduuk is....
(ben nu aan mijn 2e vervanging toe op een 18 jaar oud toestel)

Dit kan afhankelijk vn het model een elco of nicad of gewoon een batterij zijn. Bij philips of aristona zijn ze belachelijk duur (95,- excl. BTW) voor mijn model.

Als je een goede onderdelen leverancier hebt is het vervangen simpel als je wat electronica-soldeer ervaring hebt.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Eindbaas
ik probeer wel even een plaatjs te vinden.
Pagina: 1