Met XChat probeer ik van een DCC offer-bot een groot bestand (650 MB te downloaden).
Zodra je onder de 5 kb/sec komt, wordt de verbinding verbroken, minimum speed.
Mijn geweldige provider Chello
zorgt er voor dat ik zo nu en dan een paar minuten onder die 5 kb/sec komt.
Ik heb dan 200 mb gehad en dan wordt de verbinding verbroken omdat mijn snelheid ineens even laag is.
Ik zou moeten resumen om het hele bestand te krijgen, maar dat lukt om een of andere reden niet.
Met mIRC (onder Windows) resumt hij niet, het bestand wordt botweg overschreven (settings staan goed).
XChat onder Linux heb ik zo ingesteld dat hij automatisch accepteert en bij automatisch accepteren ook automatisch resumet, maar toch doet hij dat niet.
Hij geeft aan:
verbinding van Chello
gaat het om de 100 a 200 MB mis.
Ik moet dus een IRC-client hebben waarbij dat resumen goed gaat.
Wie weet een oplossing?
Zodra je onder de 5 kb/sec komt, wordt de verbinding verbroken, minimum speed.
Mijn geweldige provider Chello
Ik heb dan 200 mb gehad en dan wordt de verbinding verbroken omdat mijn snelheid ineens even laag is.
Ik zou moeten resumen om het hele bestand te krijgen, maar dat lukt om een of andere reden niet.
Met mIRC (onder Windows) resumt hij niet, het bestand wordt botweg overschreven (settings staan goed).
XChat onder Linux heb ik zo ingesteld dat hij automatisch accepteert en bij automatisch accepteren ook automatisch resumet, maar toch doet hij dat niet.
Hij geeft aan:
's nachts en 's morgens kan ik 16 kb/sec halen en gaat het goed, maar door mijn brakke en onstabielelowDCC has offered install.image (657076474 bytes)
--- DCC RECV connection established to mlowDCC [157.242.89.77:50233]
--- The file /home/simon/install.image already exists, saving it as /home/simon/install.image.2 instead.
dit gebeurt een tijdje later, dankzij Chello:
--- DCC RECV install.image (/home/simon/install.2) failed. Connection to mlowDCC lost.
(mlow geeft aan dat mijn snelheid te laag is)
Ik moet dus een IRC-client hebben waarbij dat resumen goed gaat.
Wie weet een oplossing?