Toon posts:

Digitale camera direct op harddrive aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of het mogelijk is om zo'n draagbare harddrive voor de USB-poort te gebruiken met een digitale camera zonder daar een PC of laptop bij te gebruiken, voor onderweg dus. Zijn daar speciale dingen voor in de handel?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

IBM Micro drive misschien?
mits je digicam deze ondersteund.
Nee nog nooit van gehoord.
Je hebt ook een kleine driver nodig voor de interactie tussen os en HD.
Maar opzich moet het wel mogelijk zijn om zoiets te produceren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Misschien zoek je zoiets?
http://www.imaging-resource.com/ACCS/DW/DWA.HTM
De Digital Wallet is een apparaatje met een ingebouwde 6 GB harde flop, waar je zo je flashkaartje in kan stoppen en waar je dus steeds je foto's op kwijt kan zonder een pc achter je aan te slepen. Handig voor op wereldreis (zo'n 1GB Microdrive is tenslotte ook zo vol ;) )

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind hem mooi, maar ik gebruik zelf een sony camera met memory-stick, en dat ding doet alleen in flash-kaarten, of zijn daar ook weer adapters voor?

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Oei, dat weet ik niet. Misschien dat er een concurrerend apparaat is waar wel memorysticks in kunnen, of misschien een nieuwe versie van dit ding. Beetje jammer als het niet zo zou zijn, want verder lijkt mij dit een ideaal apparaat. Ook een microdrive is perfect, maar ook daar schiet je niks mee op bij een Sony. :(

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

That's right (ja van die CD-R's) heeft van die groene kastjes ervoor.
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/harde%20schijven/ThatsWrite_mobileUSB.gif
ruim 250 piek!

/dev/null

Pagina: 1