Ik heb nu dus BPM draaien op m`n pc waar nu 1 sb live 1024 player edition in zit. Ik moet er dus nog een geluidskaart bijkopen. Welke is dan het beste??Ik wil ook een mengpaneel aansluiten op m`n pc om te gebruiken bij BPM of andere software. Welke kan ik daar het beste voor nemen?? voor dat mengpaneel max 500,- en dan nog een vraag wat heb ik allemaal nodig om dat mengpaneel op de pc aangesloten te krijgen kabels etc alle hulp is welkom en alvast bedankt
Verwijderd
Je koopt een extra geluidskaart, een mengpaneeltje en een 2x een 3,5mm jack naar 2x tulpstekker kabeltje en klaar ben je...
dat is dus duidelijk
nog goede mengpanelen die jullie kunnen aanbevelen?? kan ik er gewoon nog een creative 5.1 kaartje bijgooien bij die andere geluidskaart??
Uhmz, Behringer DX500 mengpaneeltje...
Kost nu dacht ik 350 gulden @ www.feedback.nl
Daar hebben wij vorige week de DX1000 (= grotere broer) gekocht
Bijna vergeten...
Volgende ij heeft BPM studio een live ding waarmee je de voor en achter uitgang apart aan kan sturen... dus je linker en je rechter speler... probeer maar eens
Kost nu dacht ik 350 gulden @ www.feedback.nl
Daar hebben wij vorige week de DX1000 (= grotere broer) gekocht
Bijna vergeten...
Volgende ij heeft BPM studio een live ding waarmee je de voor en achter uitgang apart aan kan sturen... dus je linker en je rechter speler... probeer maar eens
2 bijna dezelfde geluidskaarten zal niet altijd gaan. Bij sommige wel sommige niet. Als je het zeker wilt weten kan je beter een kaart van een ander merk nemen.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:37 schreef NeXtGeNz het volgende:
dat is dus duidelijknog goede mengpanelen die jullie kunnen aanbevelen?? kan ik er gewoon nog een creative 5.1 kaartje bijgooien bij die andere geluidskaart??
Hallo! Ik had ook een zelfde soort vraag, ik heb hier een pc (2 geluidskaarten: 1 onboard en 1 augigy LS). Nou wil ik ook een Mengpaneel kopen, misschien deze: 
Mijn vraag is of het mogelijk is om mijn 2 geluidskaarten (mbv Virtual DJ) als apart kanaal aan te sluiten op dat (of een ander) mengpaneel en het eindsignaal naar m'n Philips stereo set te sturen (die heeft zo'n tulp kabel ingang..) zodat het geluid uit die boxen komt?
Want dan gebruik ik dus de interne versterker van m'n philips setje als eindversterker.. kan dat?
Groeten, Alexander

Mijn vraag is of het mogelijk is om mijn 2 geluidskaarten (mbv Virtual DJ) als apart kanaal aan te sluiten op dat (of een ander) mengpaneel en het eindsignaal naar m'n Philips stereo set te sturen (die heeft zo'n tulp kabel ingang..) zodat het geluid uit die boxen komt?
Want dan gebruik ik dus de interne versterker van m'n philips setje als eindversterker.. kan dat?
Groeten, Alexander
Pagina: 1