If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
standaardkloksnelheid is 350-650, doe dat gewoon 
nee, tis 200-460 maar dat staat gewoon op hun site. die kaart kun je zonder problemen OC'en naar 240-540.
beetje heel erg nutloos topic dit,
nee, tis 200-460 maar dat staat gewoon op hun site. die kaart kun je zonder problemen OC'en naar 240-540.
Lazy ass,
"is nergens te vinden" kom op man.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dacht ik ook.Op woensdag 24 oktober 2001 09:51 schreef Dinictus het volgende:
Lazy ass,
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
FMS, niet dus, niet alle gf'3 ocen even hard. (take mine for instanceOp dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef FMS het volgende:
standaardkloksnelheid is 350-650, doe dat gewoon
voordeel van mijn modje is dat ik 235 core zonder actieve koeling kan draaien
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
ja dat weet ik, maar ik druf te wedden dat, pak em beet, 80% van die GF3 TDH's 240/540 kunnen halen. met een beetje airflow op de sink dan.Op woensdag 24 oktober 2001 16:16 schreef Dr.Q het volgende:
[..]
FMS, niet dus, niet alle gf'3 ocen even hard. (take mine for instance) dus gewoon checken...
voordeel van mijn modje is dat ik 235 core zonder actieve koeling kan draaien(nou ja, klein beetje airflow wel)
die kaart van jou heeft een erg jong chip, een van de eerste misschien. de TDH's gebruiken allemaal vrij nieuw gebakken chips.
aaaah * Hahn schrikt van ThunderbeeOp woensdag 24 oktober 2001 16:24 schreef ThunderBee het volgende:
Boeh
The devil is in the details.
Verwijderd
http://www.google.com/search?hl=nl&q=clockspeed+leadtek+geforce+3&lr=
1e link meteen resultaat, hoe simpel en snel kan je antwoord op je vraag krijgen
1e link meteen resultaat, hoe simpel en snel kan je antwoord op je vraag krijgen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()