UT traaaaaag...

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Howdy, ik ben sinds vanmiddag "ge-upgrade" van een AMD1.3Ghz naar een P4 1.7. Ik start nu Unreal Tournament op en die is gewoon echt HEEL traag (niet normaal traag), zelfs in het menu. Waar kan dat aan liggen? Het is een verse install van Win2k. Heb DirectX 8 geinstalleerd. Je hebt toch niet zoiets als 4-in-1 drivers bij de Intel bordjes nodig? (het is de Abit TH7-2) Wel heb ik nu slechts 256 mb geheugen (wel weer Rambus).

Iemand een ideetje? thnx

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

UT FF herinstaleren goede videomode kiezen (OpenGL,d2d :? sorry D3D) :) als die dan nog zo doet dan weet ik het niet meer.

Ik weet iig wel dat als UT opstart er in d console je CPU vermeld wordt en aangezien je een nieuwe heb ben ik bang dat UT dat niet "gezien" heeft :? .

Moet je maar FF kijken wat je doet :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zoeits had ik ooit met een nieuw moederbord..bios flash deed toen wonderen

wel een nieuwe windows install gedaan?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Jep, zeker een verse install. Maar nog niet UT opnieuw geinstalled, zal dat zo 's doen, thanks in elk geval!

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:39 schreef ThePriest het volgende:
"ge-upgrade" van een AMD1.3Ghz naar een P4 1.7
Afbeeldingslocatie: http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010423/images/image018.gif
Afbeeldingslocatie: http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010423/images/image020.gif
Volgens deze benchmarks ben je er niet op vooruit gegaan.
waarom heb jij deze upgrade gedaan :?

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:46 schreef Solid_Seal2 het volgende:
UT FF herinstaleren goede videomode kiezen (OpenGL,d2d :? sorry D3D) :) als die dan nog zo doet dan weet ik het niet meer.

Ik weet iig wel dat als UT opstart er in d console je CPU vermeld wordt en aangezien je een nieuwe heb ben ik bang dat UT dat niet "gezien" heeft :? .

Moet je maar FF kijken wat je doet :)
Ja, dat had ik ook toen ik nieuw geheugen had gekocht... heel erg vreemd, maar hij maakt er gewoon geen gebruik van, je moet hem opnieuw installeren en dan gebruikt ie gewoon de volle capaciteit van je pc.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Zonder alweer voor flamer te worden uitgemaakt. Ik was allemaal nare probleempjes zat. Ik had 't gehad met AMD. Voor mij is stabiliteit belangrijker dan geld en snelheid. (ieder zijn ding he?) :)
Pagina: 1