© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
kan je gewoon een metalen paperclip pakken die kortknippen en die daarin duwen.
of andersom alvast in je videokaart en dan dat er een stukje uitsteekt.
beetje vreemde manier opzich, maar zo is t mij ook een x gelukt.
creatief met paperclip
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
De boel stevig aangedrukt, plakbandje eroverheen, en het werkt alweer jaren
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
[off topic]
ik hev ber eans met een paar paperclips een HDD weer laten werken nadat er 3 in de kabel van de poversupply waren blijven hange. gewoon er weer opgesoldeerd.Op dinsdag 23 oktober 2001 21:49 schreef Tweaker.nu het volgende:
zo heb ik een harddisk met een afgebroken pinnetje weer aan de praat gekregen, gewoon het scherpe stukje van een naald met dezelfde dikte in de ide-kabel gepropt met het puntje er een heel klein stukje eruit.
De boel stevig aangedrukt, plakbandje eroverheen, en het werkt alweer jaren
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
© ocf81 1981-infinity
maar als je alleen aan de vga aansluiting zit moet het te doen zijn.
Je kan altijd nog er een kabel aanklussen d.m.v. kroonsteentjes en plakband
een HD15 connector kopen
stekker er af knippen (stukje draad er aan laten)
dan meten welk kleurtje naar welk pennetje ging
en je nieuwe stekker er weer aan bakken
klaar ...
© ocf81 1981-infinity
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Monitor in geaard stopcontact doen en een halve dag uit laten staan... Dan issie betrekkelijk veilig... (ik zeg dus UIT niet STANDBY).Op dinsdag 23 oktober 2001 22:38 schreef ocf81 het volgende:
nee die gaat right into die monitor. misschien moet ik hem eens openslopen. (is dat nog gevaarijk, als ie uit staat?)
Forget your fears...
...and want to know more...