Toon posts:

Resident Evil Film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er gaan geruchten dat er een film uitkomt op een van de beste spellen ooit (RE dus)
weet iemand mij een link te geven waar ik dit op zwart en wit kan lezen?

Verwijderd

waar gaat dat spel dan over?

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:17 schreef Caspian het volgende:
waar gaat dat spel dan over?
Net onder een steen vandaan gekropen?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Verwijderd

Over zombies d8 ik :)

Ik heb alleen RE: Code Veronica op de Dreamcast maar ik heb hem nog nooit echt goed gespeeld :) Ik zal er morgen ff naar kijken :)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:18 schreef yhtomit het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik heb er van gehoord, maar weet ook niet waar die over gaat...

BF1: Don-Panio

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
mensen 1 vd de spellen die je meegemaakt MOET hebben.....

de film daarentegen verwacht ik niet veel van :{

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:18 schreef yhtomit het volgende:

[..]

yep, ingevroren uit het stenen tijdperk, maar door het broeikast effect ontdooit en tevoorschijn gekomen :+

maar vertel ff

Verwijderd

kep net die link bekeken, maar het lijkt me een saaie Hack 'n Slash zombie film :Z

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Die chick uit Girlfight en The Fast & The Furious (wiens naam ik gisteren nog wist maar nu wederom vergeten ben) zal de hoofdrolspeelster spelen geloof ik.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:19 schreef LaptopDude het volgende:
Over zombies d8 ik :)

Ik heb alleen RE: Code Veronica op de Dreamcast maar ik heb hem nog nooit echt goed gespeeld :) Ik zal er morgen ff naar kijken :)
Begin vanavond maar alvast... geluid op 100.. gordijnen dicht en biertje ernaast.... dat spel is een van de 8 wereldwonderen... give's me te creeps :7

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:53 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Begin vanavond maar alvast... geluid op 100.. gordijnen dicht en biertje ernaast.... dat spel is een van de 8 wereldwonderen... give's me te creeps :7
Aai ai ai is het spel dan zoooo ontzettend eng dan?
Hmmm ik word nu wel heel erg benieuwd...

[stoer mode]
Ik speel het vanavond om 12 uur wel met een headphone setje zodat de buren niet kwaad worden van het geluid, lekker in me bedje met het licht uit >:) Grrr jammer dat ik nu geen bier meer heb in huis, morgen maar ff een kratje halen :)
[/stoer mode]

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 22:51 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Aai ai ai is het spel dan zoooo ontzettend eng dan?
Hmmm ik word nu wel heel erg benieuwd...

[stoer mode]
Ik speel het vanavond om 12 uur wel met een headphone setje zodat de buren niet kwaad worden van het geluid, lekker in me bedje met het licht uit >:) Grrr jammer dat ik nu geen bier meer heb in huis, morgen maar ff een kratje halen :)
[/stoer mode]
[sjappie mode]
Ik vind het een beetje houterige spelletjes
[/sjappie mode]

Ik vind het zo jammer dat de camera zo vaak ontzettend irritant staat (echt een grote afknapper voor mij) en dat je niet zo lekker kan richten (nog grotere afknapper).

Maar misschien is de film wel leuk, als ze tenminste een beetje een nieuw verhaal schrijven, want ik vond het bij RE3 niet zo heel erg origineel meer. (RE: CVX nooit gespeeld...) Maar ik heb al vaker over de film gehoord, volgens mij heb ik in de PU weleens iets erover gelezen, en ik d8 dat ik weleens wat gelezen had op http://www.filmfocus.nl

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

ik heb die Film echt gezien en geloof me hij is echt niet voor ''kleine kindertjess'' echt iedereen gaat gewoon gruwelijk dood alleen is de eindbaas wat teleurstellend het volg wel een ander en wat origineler verhaal wat toch weer een beetje aansluitop de spellen volgens mij is het zelfs nog voor RE1 want in de film ontsnapte ze pas
maar na de film snap ik RE 3 wel wat beter

filmquote:''take him away, we will need him for the nemisis project'' filmquote

hij komt trouwens in December in de bios :'(

This space is occupied

Verwijderd

Ik heb m nog op mijn hdtje staan :) nog niet gezien (geen tijd gehad) Lijkt me trouwens wel een aardige film.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Verwacht wel wat vd film, vond de game echt gruwelijk tof hopen dat de film ook gruwelijk goed is en uiteraard creepy!! :P

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 17:47 schreef TekkenMaster het volgende:
ik heb die Film echt gezien en geloof me hij is echt niet voor ''kleine kindertjess'' echt iedereen gaat gewoon gruwelijk dood alleen is de eindbaas wat teleurstellend het volg wel een ander en wat origineler verhaal wat toch weer een beetje aansluitop de spellen volgens mij is het zelfs nog voor RE1 want in de film ontsnapte ze pas
maar na de film snap ik RE 3 wel wat beter

filmquote:''take him away, we will need him for the nemisis project'' filmquote

hij komt trouwens in December in de bios :'(
gebaseerd op RE0 misschien. of andersom :)

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 30-10 09:20
ik heb de film gezien, hij roeleert wel, zelfs ik schrok af en toe ;) maar je moet denk ik wel de spellen hebben gespeeld, dat maakt het iig een stuk interssanter, het verhaal heeft ook aardig wat diepgang en de effecten zijn subliem.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 19:37 schreef LiquidSmoke het volgende:
ik heb de film gezien, hij roeleert wel, zelfs ik schrok af en toe ;) maar je moet denk ik wel de spellen hebben gespeeld, dat maakt het iig een stuk interssanter, het verhaal heeft ook aardig wat diepgang en de effecten zijn subliem.
nah, het verhaal vind ik juist weer heel saai uitgelegd, het "overkomt" zomaar... geen aanleiding ofsow, gewoon een foutje.. verder vind ik het verhaal een beetje vaag, maar het einde staat wel weer leuk open :7

leuk dat mijn oude topic nieuw leven wordt ingeblazen overgens :)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Op dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

nah, het verhaal vind ik juist weer heel saai uitgelegd, het "overkomt" zomaar... geen aanleiding ofsow, gewoon een foutje.. verder vind ik het verhaal een beetje vaag, maar het einde staat wel weer leuk open :7

Gewoon een foutje :?

Wacht ff, ik zou toch zeker weten dat *SPOILER*

Errr....owwwwkey :)

Film rulz iig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 19:55 schreef Red Nalie het volgende:

[..]

Gewoon een foutje :?

Wacht ff, ik zou toch zeker weten dat *SPOILER*

Errr....owwwwkey :)

Film rulz iig :)
:? >:)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef ReV3rEnD het volgende:

ja ik was ff aan het zoeken naar resident evil toen zag ik deze topic en vond de film zo vet dat ik hem weer leven heb inngeblazen

sorry hier stond een spoiler

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:11 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

ja ik was ff aan het zoeken naar resident evil toen zgi ik dat en vond de film zo vet dat ik hem weer leven heb inngeblazen

[woei]
misschien willen mensen hem nog zien.. edit hem effe..

[sub]en je moet bij je 2e sub een [/su b] erbij zetten :)

Verwijderd

Heb de film al gezien , en als je RE leuk vindt dan ZUIGT de film . Houdt geen steek met het spel en daar kots ik dan op . Baseer je je op een spel voor een film , doe het dan goed en maak locaties goed na , implementeer echte facetten van het spel en ga er niet op los fantaseren met laserbeveiligingszever enzo ...

Verwijderd

Een film met Milla Jovovich kan niet slecht zijn :9~

Verwijderd

Dit lijk me dus echt slecht. Heb de trailer gezien en dat zag er erg slecht uit. De beste zombie films zijn "Night of the Living Dead", "Dawn of the living dead" en "Day of the living dead".
Daar zijn tevens ook veel scenes van RE (spel) op gebaseerd.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De film is echt wel oke hoor, goeie muziek en zo, alleen niet echt resident evil.Maar voor een horrorfilm vinnik hem wel geslaagd.

En Mila is weer :9~

Vooral de laatste paar scenes >:)

• Djekkie
  • Laatst online: 03-04-2023
Weet he hoe zwaar dope die film is *D
Voor een verfilming van een spel is die echt wel goed te doen ;)
En naja, ok er komt natuurlijk al weer een vervolg.
Maar ze hebben hem wel goed uitgedacht.
Ik bedoel, de spelers uit de spellen (Chris, Jill, Leon & Claire) komen er niet in voor. Maar toch is ie echt vet.

Zodra die in de bios komt ga ik em nog een keer kijken ;)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 16 april 2002 23:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb de film al gezien , en als je RE leuk vindt dan ZUIGT de film . Houdt geen steek met het spel en daar kots ik dan op . Baseer je je op een spel voor een film , doe het dan goed en maak locaties goed na , implementeer echte facetten van het spel en ga er niet op los fantaseren met laserbeveiligingszever enzo ...
:? dit is wel grappig bijna iedereen zou de film slecht vinden als hij iet zo was geweest. Want dan was ie niet ''origineel'' en kon je net zo goed het spel kopen.
De film legt een aantal dingen in het spel een beetje uit.

Dat met die lasers vond ik een van de bruutste dingen uit de film >:) >:) >:)
samen met die lift natuurlijk

ohja de zombies vond ik op het begin beter dan an die andere films maar daarna werden ze wel wat nepper.

This space is occupied

Verwijderd

ok ik geloof jullie :) ik heb de film nog niet gezien alleen de trailer. Maar die is dus niet echt cool, erg goedkope effecten zaten erin... Maar ja I will see :P

Verwijderd

een gruwelijke film met veel dode
en een heel open einde waaruit je kan concluderen dat er een vervolg komt
deze film is ziek

• Mary Wana
  • Laatst online: 02-11 22:03

Mary Wana

keyboard nut

03.16.02-Resident.Evil.TS-CENTROPY

deze was er als eerst ,w acht maar tot er eentje van iets betere kwaliteit komt :)

wel vette film trouwens ;)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• sh4d0wman
  • Laatst online: 16:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

draait ie hier nog niet in de bios?? hmm, dan weet ik zeker dat ik volgende week even ga checken als ik met vakantie ben :) in thailand draait ie al hehe

(kan ook downen maar zag dat de kwaliteit nog niet optimaal was)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

heb de release van centrophy gezien en ziet er goed uit.

btw het is een super vette film echt niet voor tweakertjes met zwakke hartjes >:)

-Te huur

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef Yagermeister het volgende:
heb de release van centrophy gezien en ziet er goed uit.

btw het is een super vette film echt niet voor tweakertjes met zwakke hartjes >:)
neej, ik vind het niet een goede film, vooral het acteren van dat wijf uit het "team" vinnik slecht..

maar je schrikt idd wel zo af en toe >:)

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 15:25 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

neej, ik vind het niet een goede film, vooral het acteren van dat wijf uit het "team" vinnik slecht..

maar je schrikt idd wel zo af en toe >:)
er avllen veel doden is toch leuker in een film
acteren hoeft niet van mij
gewoon actien en gore :+

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik vond het echt een topfilm voor RE fans maar zombies vind ik altijd zo sloom die mij maar vampieren
ik vond de zombies uit house of the dead leuker lekker snel en dodelijk

This space is occupied

Pagina: 1