Er gaan geruchten dat er een film uitkomt op een van de beste spellen ooit (RE dus)
weet iemand mij een link te geven waar ik dit op zwart en wit kan lezen?
weet iemand mij een link te geven waar ik dit op zwart en wit kan lezen?
Verwijderd
Net onder een steen vandaan gekropen?Op dinsdag 23 oktober 2001 21:17 schreef Caspian het volgende:
waar gaat dat spel dan over?
Verwijderd
sorry hoor, maar ik heb er van gehoord, maar weet ook niet waar die over gaat...Op dinsdag 23 oktober 2001 21:18 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Net onder een steen vandaan gekropen?
BF1: Don-Panio
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
yep, ingevroren uit het stenen tijdperk, maar door het broeikast effect ontdooit en tevoorschijn gekomenOp dinsdag 23 oktober 2001 21:18 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Net onder een steen vandaan gekropen?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Begin vanavond maar alvast... geluid op 100.. gordijnen dicht en biertje ernaast.... dat spel is een van de 8 wereldwonderen... give's me te creepsOp dinsdag 23 oktober 2001 21:19 schreef LaptopDude het volgende:
Over zombies d8 ik
Ik heb alleen RE: Code Veronica op de Dreamcast maar ik heb hem nog nooit echt goed gespeeldIk zal er morgen ff naar kijken
Verwijderd
Aai ai ai is het spel dan zoooo ontzettend eng dan?Op dinsdag 23 oktober 2001 21:53 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
Begin vanavond maar alvast... geluid op 100.. gordijnen dicht en biertje ernaast.... dat spel is een van de 8 wereldwonderen... give's me te creeps
Verwijderd
[sjappie mode]Op dinsdag 23 oktober 2001 22:51 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Aai ai ai is het spel dan zoooo ontzettend eng dan?
Hmmm ik word nu wel heel erg benieuwd...
[stoer mode]
Ik speel het vanavond om 12 uur wel met een headphone setje zodat de buren niet kwaad worden van het geluid, lekker in me bedje met het licht uitGrrr jammer dat ik nu geen bier meer heb in huis, morgen maar ff een kratje halen
[/stoer mode]
This space is occupied
Verwijderd
gebaseerd op RE0 misschien. of andersomOp dinsdag 16 april 2002 17:47 schreef TekkenMaster het volgende:
ik heb die Film echt gezien en geloof me hij is echt niet voor ''kleine kindertjess'' echt iedereen gaat gewoon gruwelijk dood alleen is de eindbaas wat teleurstellend het volg wel een ander en wat origineler verhaal wat toch weer een beetje aansluitop de spellen volgens mij is het zelfs nog voor RE1 want in de film ontsnapte ze pas
maar na de film snap ik RE 3 wel wat beter
filmquote:''take him away, we will need him for the nemisis project'' filmquote
hij komt trouwens in December in de bios
nah, het verhaal vind ik juist weer heel saai uitgelegd, het "overkomt" zomaar... geen aanleiding ofsow, gewoon een foutje.. verder vind ik het verhaal een beetje vaag, maar het einde staat wel weer leuk openOp dinsdag 16 april 2002 19:37 schreef LiquidSmoke het volgende:
ik heb de film gezien, hij roeleert wel, zelfs ik schrok af en toemaar je moet denk ik wel de spellen hebben gespeeld, dat maakt het iig een stuk interssanter, het verhaal heeft ook aardig wat diepgang en de effecten zijn subliem.
Gewoon een foutjeOp dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
nah, het verhaal vind ik juist weer heel saai uitgelegd, het "overkomt" zomaar... geen aanleiding ofsow, gewoon een foutje.. verder vind ik het verhaal een beetje vaag, maar het einde staat wel weer leuk open
leuk dat mijn oude topic nieuw leven wordt ingeblazen overgens![]()
Op dinsdag 16 april 2002 19:55 schreef Red Nalie het volgende:
[..]
Gewoon een foutje
Wacht ff, ik zou toch zeker weten dat *SPOILER*
Errr....owwwwkey
Film rulz iig
ja ik was ff aan het zoeken naar resident evil toen zag ik deze topic en vond de film zo vet dat ik hem weer leven heb inngeblazenOp dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef ReV3rEnD het volgende:
leuk dat mijn oude topic nieuw leven wordt ingeblazen overgens
This space is occupied
misschien willen mensen hem nog zien.. edit hem effe..Op dinsdag 16 april 2002 20:11 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ja ik was ff aan het zoeken naar resident evil toen zgi ik dat en vond de film zo vet dat ik hem weer leven heb inngeblazen
[woei]
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 16 april 2002 23:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb de film al gezien , en als je RE leuk vindt dan ZUIGT de film . Houdt geen steek met het spel en daar kots ik dan op . Baseer je je op een spel voor een film , doe het dan goed en maak locaties goed na , implementeer echte facetten van het spel en ga er niet op los fantaseren met laserbeveiligingszever enzo ...
This space is occupied
Verwijderd
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
-Te huur
neej, ik vind het niet een goede film, vooral het acteren van dat wijf uit het "team" vinnik slecht..Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef Yagermeister het volgende:
heb de release van centrophy gezien en ziet er goed uit.
btw het is een super vette film echt niet voor tweakertjes met zwakke hartjes
Verwijderd
er avllen veel doden is toch leuker in een filmOp woensdag 17 april 2002 15:25 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
neej, ik vind het niet een goede film, vooral het acteren van dat wijf uit het "team" vinnik slecht..
maar je schrikt idd wel zo af en toe
This space is occupied
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq