© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Maakt geen ruk uit ...Op dinsdag 23 oktober 2001 21:12 schreef gcb het volgende:
Ik weet niet of hij wel gaat starten, en wel hierom:
9 lege sram slots (LvL2 cache?)
behalve dat ie een beetje trager is
Ff aan het neuzen geweest in een 486 lijstje wat ik nog had staa. Helaas
Gooi dat ding ff aan en schrijf de bios ID string op. Daar kunnen we wat meer mee.
Update
Dat er een 40 MHz op zit is leuk, erg leuk. Dat betekent namelijk een clock generator i.p.v. een kristal opzit.
Voor booten en bios id string opschrijven heb je alleen een beetje 220 volt, een monitor, een pen (potlood mag ook) en een stukkie papier nodig
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
BIOS ID: 07/21/94-vt82c486a-2cl2000-00
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
ik wil er eigenlijk zo veel mogelijk ram in prikken, maar mijn monitor heft voorrang. (daar is tijdens het switchen een pin van kapot gegaan vermoedt ik. ik heb nu nl. een wat groenig beeld.)
© ocf81 1981-infinity
en hoe zit dat met volteges e.d.?
© ocf81 1981-infinity
Je moet 3.3 volt aankunnen en een laatste bios update om de processor te herkennen en het systeem er naar te optimaliseren.Op woensdag 24 oktober 2001 19:46 schreef ocf81 het volgende:
kunnen die dan ook op dit mobo of is deze chipset niet compatible?
en hoe zit dat met volteges e.d.?
© ocf81 1981-infinity