"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Maar moet je dan gewoon een stukje bij de l1 bruggen ruit slopen?
Turn it off and on again.
Was eerder !!!!!!!!
Ik krijg toch steeds meer het vermoeden dat Eynstein bij ons geinfiltreerd is

Volgens mij is het gewoon een onderneming van Femme, om z'n BMW te financieren
Volgens mij is het gewoon een onderneming van Femme, om z'n BMW te financieren
34,- voor duurzaam unlocken dus die 1800+ Fl 639,-
kost dan 673,-
kost dan 673,-
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
zeker goede zaak dat eynstein! dat moeten er meer doen. ze doen het tenminste gelijk goed met zilverlijm en isolatie tape. dat koop je niet voor 35,- denk ik.
ok,ok,
maar zelf doen is leuker,
anders kan je net zo goed meteen een kant en klaar vapochill systeem oid kopen.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Werkt lekker, die Eynstein cputjes
begrijp ik nou goed dat eigenlijk nog niemand het heeft aangedurfd 
wussies!
wussies!
Verwijderd
Zou er iemand eens kunnen proberen om even een paar testjes te doen met een 100Mhz FSB setting ipv standaard 133Mhz? Ik ben wel eens benieuwd of de normale multiplier ook sterk omhoog kan om dan bijv. de AthlonXP op een Via KT133 chipset te kunnen laten draaien.
Volgens mij liggen de effectieve settings van de multiplier van de AthlonXP niet gelijk aan die van de Thunderbird. Dit zou dan betekenen dat ik hardwarematig wat moet sleutelen aan een AthlonXP 1800+ om hem op een ABIT KT7 te kunnen laten draaien.
Please somebody wants to test it this way, for the sake of mankind??
Volgens mij liggen de effectieve settings van de multiplier van de AthlonXP niet gelijk aan die van de Thunderbird. Dit zou dan betekenen dat ik hardwarematig wat moet sleutelen aan een AthlonXP 1800+ om hem op een ABIT KT7 te kunnen laten draaien.
Please somebody wants to test it this way, for the sake of mankind??
^^^^ UTFS
^^^^
?Op dinsdag 23 oktober 2001 23:13 schreef GiLuX het volgende:
ok,ok,
Vapochill VS unlocken ???
voor Vapochil moet je ook unlocken voor de beste resultaat dus dat wordt 34,- & 1600,-
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Pagina: 1