Mijn bios was dood, hier een oplossing!

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Hai peoples! Van de week blies ik mijn bios op tijdens het flashen, wat er fout ging weet ik niet. Nu wist ik me geen raad, maar toen werd ik gewezen op een site van iemand die die dingen zou flashen voor weinig. Nou wil ik geen spam maken hier, maar een tip geven aan mensen die een bios probleem hebben en dat goedkoop en snel willen oplossen.

Hier kun je je bios voor 15,- weer laten flashen. Als je mijn ervaring + de hele guestbook ziet dan vraag je je af waarom je dit niet wist. Hopelijk is het zo geen spam en hebben jullie er wat aan de volgende keer dat je je bios sloopt :)

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Lol.. niet blij mee guys? :P

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Nee, niet blij mee, want het is een ziekelijk stelletje Usenet-spammers. Zie ook http://groups.google.com/groups?q=flashbios.org

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Met al die spam op usenet is dit overduidelijk overbodige reclame. Bovendien was die kick ook niet nodig, dus je krijgt er wel een waarschuwing voor.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.