Afsluit tooltje

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:13
Hallo allemaal,

Wie kan mij ff helpen, ik zoek een bestandje, dat als je dat opstrat, je PC direct afsluit zonder wat dan ook maar te vragen. Kom nou AUB niet aanzetten met Rundll32.exe user exitwindows, want het moet onder elke windows versie werken!

Greetzz Maarten

Verwijderd

'k wel zoiets, zit op de voorkant van mijn bakkie,
er staat 0 en 1 op! :+

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

is er niet een tooltje te schrijven die afhankelijk van de windows versie zoiets als die rundll32 uitvoert, en als dat niet werkt een ander commando?
(ik weet niet in welke versie dat niet werkt, zal wel 2K/XP zijn :))

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:18 schreef maartenb het volgende:

ik zoek een bestandje, dat als je dat opstrat, je PC direct afsluit zonder wat dan ook maar te vragen.
Mag ik vragen waarom je dit zou willen ? zie het nut er niet zo van in een scriptje die meteen bij aanzetten de pc ook direct afsluit :?

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:23 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dit zou willen ? zie het nut er niet zo van in een scriptje die meteen bij aanzetten de pc ook direct afsluit :?
hij zal wel op vakantie gaan ofzo en dat z'n broertje/zusje nog thuis is! :+

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik zoek ook zoiets. gewoon een prog dat je aan ken laten en na een tijdje (net zoalgn als dat je insteld) de computer uitschakeld zonder iets te vragen. en niet om irritant te doen ofzo maar ik wil wel zoiets hebben dat mn computer na een tijdje uitzet als ik download. dan ken ik gewoon ergens heen en dan een uurtje later gaat mn computer vanzelf uit. ook wel handig bij het (de)coderen van filmpies. dat ken ook wel lang duren en als mn comp dan de hele dag aan staat voor nix dat vink ook weer zo wat. is dr zo een prog of nie?

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

De slaapstand van win2000.
Na een X aantal minuten inactiviteit gaat de pc lekker slapen :Z. Encoden en downloaden ziet de pc als activiteit en zal dus niet in gaan slapen :Z.

• brute51
ik heb winxp...

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ik zoek een bestandje, dat als je dat opstrat, je PC direct afsluit zonder wat dan ook maar te vragen
en dan
Mag ik vragen waarom je dit zou willen ? zie het nut er niet zo van in een scriptje die meteen bij aanzetten de pc ook direct afsluit
volgens mij begrijpen jullie mekaar niet helemaal. de topicstarter bedoelt een tooltje wat de PC meteen afsluit als je dat tooltje opstart, niet als de pc opstart! dat zou nl. knap onzinnig zijn... ken je ook wel een BIOS Setup + Boot password instellen als je wilt dat anderen niet aan je PC zitten te klooien :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:24 schreef brute51 het volgende:
ik heb winxp...
als in win2k (de voorganger van XP) een slaapstand zit... dan is er een heeeeel grote kans dat die ook in XP zit hoor :D

• brute51
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:28 schreef limoentje het volgende:

[..]

als in win2k (de voorganger van XP) een slaapstand zit... dan is er een heeeeel grote kans dat die ook in XP zit hoor :D
wheheh weet ik, ik maar ik had zin om dat effe te typen...

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:27 schreef limoentje het volgende:

[..]

en dan
[..]

volgens mij begrijpen jullie mekaar niet helemaal. de topicstarter bedoelt een tooltje wat de PC meteen afsluit als je dat tooltje opstart, niet als de pc opstart! dat zou nl. knap onzinnig zijn... ken je ook wel een BIOS Setup + Boot password instellen als je wilt dat anderen niet aan je PC zitten te klooien :D
limoentje heeft helemaal gelijk, Devil_2000 :X :Z :P

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:31 schreef brute51 het volgende:

[..]

wheheh weet ik, ik maar ik had zin om dat effe te typen...
jij rotjong!! :D :D :D

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:33 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

limoentje heeft helemaal gelijk, Devil_2000 :X :Z :P
als excuus kun je een slaapgebrek opgooien :D :D :D

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:41

Snijkoek

Metal up your ass

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:27 schreef brute51 het volgende:
..dat ken ook wel lang duren en als mn comp dan de hele dag aan staat voor nix dat vink ook weer zo wat. is dr zo een prog of nie?...
Ja en het heet Distributed.net... :P

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:39 schreef limoentje het volgende:

[..]

als excuus kun je een slaapgebrek opgooien :D :D :D
Haha ! je hebt mij weer helemaal door, of er zat wat vuil in mijn oog ;) :+

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:42 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Haha ! je hebt mij weer helemaal door, of er zat wat vuil in mijn oog ;) :+
of er zat een vlieg op je monitor over het woordje dat :P

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Volgens mij tot nu toe veel geouwehoer, maar nog geen oplossing. Helaas kan ik je ook niet verder helpen. Mijn Win98SE wil niet eens gewoon afsluiten :'( , dan blijft ie consequent hangen (ook niet met C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows) iemand daar trouwens een oplossing voor :?

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Flappie
  • Laatst online: 16:13
Hier heb ik allemaal niets aan. Ikz oek een bestandje!

Verwijderd

Shutdown.exe ?

Verwijderd

Er zijn zoveel shutdown utils
je kunt je pc na xx minuten/uren laten afsluiten/hibernaten/standby of gewoon om een bepaalde tijd. Ik heb ook een aantal progs gezien die je pc zouden moeten afsluiten als ie idle is.

Als je voornamelijk wilt dat je pc na het downloaden afsluit zou ik een download manager gebruiken.

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:57 schreef martinx76 het volgende:
Volgens mij tot nu toe veel geouwehoer, maar nog geen oplossing. Helaas kan ik je ook niet verder helpen. Mijn Win98SE wil niet eens gewoon afsluiten :'( , dan blijft ie consequent hangen (ook niet met C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows) iemand daar trouwens een oplossing voor :?
is een update (hot fix :? ) voor:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• martinx76
  • Laatst online: 29-02-2024
Thnx,maar Microsoft heeft me hierbij niet kunnen helpen met een bugfix helaas

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47
Op woensdag 24 oktober 2001 16:11 schreef CrashOne het volgende:

[..]

is een update (hot fix :? ) voor:
http://windowsupdate.microsoft.com/
Ach kijk ...

Noemen ze dat hotfix tegenwoordig ??
d8 toch echt dat het bugfix moest zijn ..

Maar dat zullen die gasten bij M$ wel weer te negatief vinden klinken

Repareren doe je zo.

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-03 16:09

TaZz

Nostalgist

shutdown.exe, is wel ergens te downloaden (geen zin om te zoeken).

Het zit in ieder geval wel in de resource kit van NT of 2000.
Pagina: 1