Toon posts:

waterpompje

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik een (redelijk) stil, 12 V waterpompje vinden.
Mag ook niet te duur zijn, en ongeveer 12mm slang ø het liefst inline te gebruiken (en niet al te duur)...
Ik kan die dingen nergens vinden:
tuincentra -> 220V
Dierenwinkels -> ook vaak 220V of te weinig flow
scheepsbenodigdheden -> enorm duur
autowinkels -> alleen ruitenwisser pompje ø te klein...

dus enig id waar ik verder kan zoeken?

alvast bedankt!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
waarom niet 220v. Gewoon een extra stekkertje erbij.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Of ga je soms je laptop waterkoelen? :+

Engineering

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 11:30

schizofreen

ik & jij

sicce IDRA/NOVA
heb gehoord dat die wel ok zijn

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

-

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht zelf ook eerst aan een sicce, maar deze beide zijn 220 :( dus daar heb ik niet zoveel aan...
wat ik wil is dus via een 2e voeding en een schakeling een peltier en een pompje aansluiten, dus alles mooi binnen de kast. en dus een 12 V pompje

edit:

ja, ik had ook al bij de OC en CM gerelateerde sites gekeken, maar daar vond ik dus de OC-shop, en die hebben alleen die sicce van 220V

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 18:53

marco899

Know's what he wants.

Ik heb een inlinepomp via via bij een caravancentrum vandaan. Draait op 12 volt met een aardige herrie, maar kan ook op 5 volt draaien. Geschikt voor 1/2 duims slang. Koste mij toen een tientje.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
tientje1 :) das beter, alleen die herrie is minder natuurlijk... en t probleem dat we hier geen caravancentra hebben :( we hebben hier echt totaal niks! ja een Gamma :r, maar daar heb je wat aan :?

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 22:26 schreef Techno-Junkie het volgende:
ik dacht zelf ook eerst aan een sicce, maar deze beide zijn 220 :( dus daar heb ik niet zoveel aan...
wat ik wil is dus via een 2e voeding en een schakeling een peltier en een pompje aansluiten, dus alles mooi binnen de kast. en dus een 12 V pompje

edit:

ja, ik had ook al bij de OC en CM gerelateerde sites gekeken, maar daar vond ik dus de OC-shop, en die hebben alleen die sicce van 220V
mijn pomp is ook 230v en is ook gewoon in m`n kast aangesloten. d.m.v een relais schakeld de pomp in als ik m`n pc aanzet.
Pagina: 1