Toon posts:

Waarom een slotje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=299731/1/50]

Hier wordt gevraagd om uitleg.
Ik weet het het wordt vaak gevraagd.
Nou was ik niet de beroerdste en d8 joh laat ik eens een duidelijke guide maken voor de newbies, ben er zelf ook een hoor daar niet van. Vond het misschien zelfs wel een goed idee om hem in te sturen als soort faq in de afdeling video hifi en shit. Als hij goed genoeg werd bevonden.
Dus ik aan de gang, topic word opengehouden.
Later wordtie plots gesloten.

W8 dan op zijn minst even tot dat ik mijn guide afheb!!!!!!!
kan ik egt om janken :'( :(

Is het G%dv$r misschien een idee om de knop "new topic" te verbergen. Want overal in elk topic waar je komt wordt er gezeken over de search en de faq.
Maar mijn god als je een vraag hebt moet je die wel kunnen stellen vind ik.
Ik vind dat de newbies of beter moeten worden ingelicht, zoiets van eerste 2 maanden niks geen topic starten, alleen meepraten en zoeken, of ze moeten eens een keer met respect worden behandelt.

Want ik moet heel eerlijk zeggen, het forum is lang niet meer zo leuk als het geweest is. Overal komt gezeik, overal, elk topic wordt verneukt door zeikerige ventjes. Flames hier , Flames daar, opschepperij hier, opschepperij daar. Egt ik heb het een klein beetje gehad met al die "oudjes" hier.

Dit moest ik ff kwijt. En ik hoop dat er naar wordt gekekeken. Vooral de reden waarom ik postte. Want mij lijkt het egt leuk om een soort faq te maken over divx. voor newbies.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:49 schreef eatmyshorts het volgende:
Want ik moet heel eerlijk zeggen, het forum is lang niet meer zo leuk als het geweest is. Overal komt gezeik, overal, elk topic wordt verneukt door zeikerige ventjes. Flames hier , Flames daar, opschepperij hier, opschepperij daar. Egt ik heb het een klein beetje gehad met al die "oudjes" hier.
Helemaal mee eens, is een topic niet leuk genoeg, of is het utfs word je totaal de grond in geboord :(

En dan vooral door die ventjes die zo graag mod willen worden oid.

Verwijderd

Ga je gang, ik vind het een goed plan dat je dat wilt doen, je zou er een hoop mensen mee helpen. Maar aangezien alles al eens is geweest worden de mensen gewezen op de search enzovoorts.

Als jij een FAQ maakt en opstuurt naar een mod kan deze ervoor kiezen hem in de FAQ op te nemen. Maar ook dat maakt het nog niet dat zo'n topic open blijft. Dan zullen ze ipv op de search op de FAQ worden gewezen. :)

Maar verder een goede zaak, mail die guide naar een AVH mod als je hem af hebt, er zullen een hoop mensen blij mee zijn.

[edit]
ps. kan het met iets minder leestekens voortaan? In LA krijgt je topic heus wel aandacht.

Verwijderd

Er zijn al genoeg FAQ's en pagina's over hoe een divx te maken, waarvan een paar hele goede vie de search terug te vinden zijn, beetje zinloos om dat daar het zoveelste topic over te maken.

Maar als je een leuke handleiding hebt: laat maar lezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom krijgt
[topic=299632/1/50] dan geen slotje???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:04 schreef eatmyshorts het volgende:
Maar waarom krijgt
[topic=299632/1/50] dan geen slotje???
Hoe kinderachtig. Ik sloot dat andere topic mede omdat dat andere topic al liep.

eatmyshorts, als jij een guide wilt maken, kan dat ook prima, terwijl zo'n topic allang dicht zit. Ik zou hem (als-ie goed en eenvoudig werkt) ook best in een aankomende faq willen opnemen. Verder postte ik in mijn sluitmessage al twee links naar guides. Waarom ben ik nou kinderachtig als ik jou geen guide in dat topic laat posten? Leg me dat eens uit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Maar mensen als we voor al dit soort topics gewoon UTFS en RTFF gaan roepen he, dan kunnen we gewoon net zo goed gewoon het "new topic" knopje verwijdederen en daar in de plaats search neerzetten omdat gewoon alles al is langs geweest. En dan nemen we gewoon 1 nieuw deel van't forum en dat noemen we dan nieuwe hardware en daar mag je dan nog wel posten. Pffff... wat een strak gezwets hier.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:53 schreef Fallen_angel het volgende:
Maar mensen als we voor al dit soort topics gewoon UTFS en RTFF gaan roepen he, dan kunnen we gewoon net zo goed gewoon het "new topic" knopje verwijdederen en daar in de plaats search neerzetten omdat gewoon alles al is langs geweest. En dan nemen we gewoon 1 nieuw deel van't forum en dat noemen we dan nieuwe hardware en daar mag je dan nog wel posten. Pffff... wat een strak gezwets hier.
Kijk anders eerst eens in dat topic ofzo. Ik heb dat topic gesloten met een behoorlijk behulpzame post. Waarom zou er elke week hetzelfde opnieuw uitegegd moeten worden? Ik help mensen graag hoor! Maar als iemand vergeet om even te zoeken, dan help ik ze daar graag aan herinneren.

En UTFS roepen ben ik op tegen. Post niets, of post een behulpzame link (naar een topic waar het al in uitgelegd staat). Jij mag mij uitleggen waarom het slecht is om iemand naar een ander topic te verwijzen, en dan het topic dicht te doen. Die persoon is dan toch geholpen? Hij heeft toch een antwoord op de vraag? Dat is toch helemaal de bedoeling van het forum, een ander helpen?

Sorry hoor, ik snap de ophef niet (behalve dat ik vermoed dat mensen het persoonlijk opvatten: "sjeez, die L*L van een JvS gooit gewoon mijn topic dicht" in plaats van denken: "owja, hij post nu twee links waarin het antwoord op mijn vraag staat". dat vind ik kinderachtig...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg niet dat je een L*L bent ofzo, maar net voor jou was er iemand, Ook met van die leuke rode lettertjes, die hem nog ff niet sloot, ik dank hem daarvoor zeg dat ik bezig ben met een guide die er deze avond nog op kon komen en dan sluit jij de boel af. En dat vidn ik belachelijk, er word dan toch opgelet door zo'n ander ventje met rode letters.
W8 dan op zijn minst ff tot die guide er staat.

Maar ok, genoeg gezeurd.
Ik ga morgen weer verder met die guide en zal hem deze week eens opsturen. Dan zal er vast veel verbeterd moeten worden, dat vind ik dan ook egt niet erg. Maar nu staat er niks geen faq of guide over divx, terwijl het een veelbesproken onderwerp is, en dan kan je dit soort problemen verw88.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:11 schreef eatmyshorts het volgende:
Ik zeg niet dat je een L*L bent ofzo, maar net voor jou was er iemand, Ook met van die leuke rode lettertjes, die hem nog ff niet sloot, ik dank hem daarvoor zeg dat ik bezig ben met een guide die er deze avond nog op kon komen en dan sluit jij de boel af. En dat vidn ik belachelijk, er word dan toch opgelet door zo'n ander ventje met rode letters.
W8 dan op zijn minst ff tot die guide er staat.

Maar ok, genoeg gezeurd.
Ik ga morgen weer verder met die guide en zal hem deze week eens opsturen. Dan zal er vast veel verbeterd moeten worden, dat vind ik dan ook egt niet erg. Maar nu staat er niks geen faq of guide over divx, terwijl het een veelbesproken onderwerp is, en dan kan je dit soort problemen verw88.
Ik was het op dat punt ook niet met Jag eens. Als jij een goede guide wil maken dan mag je daar wat mij betreft prima een topic aan besteden, met daarin de vraag of mensen er commentaar op hebben. Maar topics met daarin enkel en alleen de vraag: "hoe maak ik een divx" zonder enig blijk van moeite gedaan te hebben gaan gewoon dicht.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:30
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:53 schreef Fallen_angel het volgende:
Éen van de beste opmerkingen ooit gemaakt.
Post v/d maand nominatie.
Pagina: 1