Hallo,
vanmiddag de brander van een vriend proberen te repareren/maken. De specs volgen zo, maar het is een HP, al heb ik het idee dat HP bij wijze van alleen het klepje aan de voorkant hebben geleverd. De brander zat bij de pc bij aankoop bij een bepaalde kruidenier in nederland (ook in rest europa) waar ik de naam niet van ga noemen omdat het topic binnen no time dan weer daar over gaat, maar het is er koninklijk goedkoop shoppen, omdat elk schap nog in de dozen zit, bijvoorbeeld die heerlijke kruidenboterstokbroodjes al geprobeerd? Maar enfin..
HP Multi-read 32x4x4 Geen typenummer
Nummers op de CD speler zelf:
E118405
9305 046 40142
Made in Hungary
Canada ICE5-003
Class B (laser neem ik aan)
Firmware 1.4B
2Mb cache
Leverancier Supermarkt A. via Medion gok ik, of Lifetec of whatever.
Ok het probleem.
Ding doet het sporadisch. Als in 1 op de 50 keer op way te langzame speed.
Data doet hij beter dan audio lijkt het.
Ik heb al alles geprobeerd IDE kabel technisch, maar meneer de brander heeft nu master secundary als stand.
Als hij het wel doet doet hij het prima de lima.
Nero 5
Doet hij het niet gaat het als volgt:
De harde schijf cache werkt
De 2 mb cache niet!!!!
Bij 3% kapt ie er mee
Power calibratie gebiedsfout
of
Kan EndTrack niet uitvoeren
CD's blijven bruikbaar daarna!!
Log's al bekeken en valt niet veel uit te halen.
Alle standaard valkuilen al vermeden als zijnde screensaver al het andere dan explorer en systray en wat kun je nog meer fout doen!
Mijn hoop en dank zijn groot?!
vanmiddag de brander van een vriend proberen te repareren/maken. De specs volgen zo, maar het is een HP, al heb ik het idee dat HP bij wijze van alleen het klepje aan de voorkant hebben geleverd. De brander zat bij de pc bij aankoop bij een bepaalde kruidenier in nederland (ook in rest europa) waar ik de naam niet van ga noemen omdat het topic binnen no time dan weer daar over gaat, maar het is er koninklijk goedkoop shoppen, omdat elk schap nog in de dozen zit, bijvoorbeeld die heerlijke kruidenboterstokbroodjes al geprobeerd? Maar enfin..
HP Multi-read 32x4x4 Geen typenummer
Nummers op de CD speler zelf:
E118405
9305 046 40142
Made in Hungary
Canada ICE5-003
Class B (laser neem ik aan)
Firmware 1.4B
2Mb cache
Leverancier Supermarkt A. via Medion gok ik, of Lifetec of whatever.
Ok het probleem.
Ding doet het sporadisch. Als in 1 op de 50 keer op way te langzame speed.
Data doet hij beter dan audio lijkt het.
Ik heb al alles geprobeerd IDE kabel technisch, maar meneer de brander heeft nu master secundary als stand.
Als hij het wel doet doet hij het prima de lima.
Nero 5
Doet hij het niet gaat het als volgt:
De harde schijf cache werkt
De 2 mb cache niet!!!!
Bij 3% kapt ie er mee
Power calibratie gebiedsfout
of
Kan EndTrack niet uitvoeren
CD's blijven bruikbaar daarna!!
Log's al bekeken en valt niet veel uit te halen.
Alle standaard valkuilen al vermeden als zijnde screensaver al het andere dan explorer en systray en wat kun je nog meer fout doen!
Mijn hoop en dank zijn groot?!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl