Toon posts:

Multiplayer test van RtC Wolfenstein start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs de Multiplayer Test van Return to Castle Wolfenstein gedownlood........Looptie vast alsie de GUI probeert te starten..

Hij start de console gewoon op, dan gaattie fullscreen, grijs scherm, en geefttie een popup window met als foutmelding: Wolf.exe heeft een fout veroorzaakt.....

Heb dx 8 en nieuwe videokaartdrivers al geïnstalleerd helpt niet.....

(Geforce 2 MX; PIII 933; 256 MB; Windows ME)

Verwijderd

Bij mij deed ie het wel en ik heb amd 900 met Geforce 2 GTS. Het is wel een testversie ik heb 'm ook gedownload en bij mij draaide die ook niet echt goed. Zodra ik op een server zat begon me karakter/model uit zichzelf te bewegen. Zoals ik al zei het is een testversie en die zitten meestal nog vol met bugs. Waar heb je 'm eigenlijk gedownload? Ik heb 'm zelf bij www.gamesdomain.com gedownload. Misschien als je 'm daar downloadt dat ie het dan wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt, maar hij doet het al....
Ik had met Powerstrip m'n videoinstellingen veranderd..
Ik heb ze gereset en nu doettie het weer...

Dat jou character automatisch gaat bewegen is normaal!
Dat komt omdat je in een team speelt, en eerst moet wachten tot de match waar ze mee bezig zijn afgelopen is..dan pas kun jij meedoen. In de tussentijd 'volg'jij een speler uit die match...na een tijdje kun je dus meedoen.

Verwijderd

Dank je wel voor de tip. Ik zal 'm nog een keer proberen.

Verwijderd

Ik kan me vergissen hoor, maar ff 2 dingen:

1) Je hoeft niet de hele match af te wachten, het is geen CS :)
2) Als je uit jezelf beweegt en allemaal dingen gaat doen staat er waarschijnlijk bovenin beeld "Now following <player name>" en iets in de trend van "Reinforcements arrive in X seconds"