Hallo,
Ik heb een vraag over de Gf2 Ti.
Wat is nou het verschil tussen GF2Ti en Gf2PRO?
Alvast bedankt,
Eppie
Alvast bedankt,
Eppie
Verwijderd
Ti heeft hogere core snelheid (250 ipv 200 geloof ik...)Op dinsdag 23 oktober 2001 18:49 schreef eppie het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt,
Eppie
The devil is in the details.
Nee hoor,hij is maar iets sneller dan de Pro,maar toch echt een stuk langzamer dan de Ultra,de Core mag dan op ultra snelheid zijn, het memory staat gewoon op Pro snelheid....Op dinsdag 23 oktober 2001 18:55 schreef Marc00 het volgende:
Ti is nieuw en is even snel (of sneller) dan de Geforce 2 Ultra dus je kunt beter de Ti nemen (Ti staat voor Titanium)
nope kijk mijn post hierboven maar eens: daar staan de excacte specs in.. maar over die directx 8 features: daar heb je wel gelijk inOp dinsdag 23 oktober 2001 18:59 schreef LopeZ het volgende:
De Ti heeft een directx 8 feature, namelijk vertex&pixel shader. Is een feature van de gf3. Qua specs zijn ze bijna gelijk, allebij 250mhz core maar de pro heeft 225mhz ddr ram en de ti maar 200mhz als ik het goed heb.
Ja ik zat in de buurt met de speedsOp dinsdag 23 oktober 2001 19:01 schreef Leipo het volgende:
[..]
nope kijk mijn post hierboven maar eens: daar staan de excacte specs in.. maar over die directx 8 features: daar heb je wel gelijk in
kan je dan ook de nature test doen uit 3Dmark ?Op dinsdag 23 oktober 2001 19:01 schreef Leipo het volgende:
[..]
nope kijk mijn post hierboven maar eens: daar staan de excacte specs in.. maar over die directx 8 features: daar heb je wel gelijk in
neeOp dinsdag 23 oktober 2001 19:04 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
kan je dan ook de nature test doen uit 3Dmark ?
want gewone GF2's kunnen dat toch niet?
of moet je daar echt een GF3 voor hebben?
Onderandere Wolvenstein 3 en Unreal 2 gaan het gebruiken als ik het goed heb. Niet nutteloze feature denk ik.Op dinsdag 23 oktober 2001 19:10 schreef eppie het volgende:
Is die directX 8 feature nog wat dan? Of is dat zoiets wat je toch nooit gebruikt?
eppie
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit al bijna een week op dezelfde tante post te w8en tot ze deze kaart eens bezorgt , hopen dat ze morgen eerst bij mij langs komt en dan bij jouOp dinsdag 23 oktober 2001 20:36 schreef falconer het volgende:
ik zit met smart te wachten totdat tante post voor de deur staat