[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
VOLGENS MIJ kon je er gewoon alles mee doen, maar met water issie wel wat zwaarder, maar je auto kan het wel trekken hoor!!!
Ik zoek dus iemand die het zeker weet.
Ik stel deze vraag trouwens namens een vriend van mij. Zoals in mijn sig te lezen is ben ik zelf bezig met knutselen!!
Ik stel deze vraag trouwens namens een vriend van mij. Zoals in mijn sig te lezen is ben ik zelf bezig met knutselen!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Alles zit erin, en waarom wil moorlag nou niet gewoon zelf iets bouwen ?.. Waar is die kast eigenlijk te koop ?..
http://www.tweakers.net/pricewatch/20606Op dinsdag 23 oktober 2001 19:26 schreef Carel het volgende:
Waar is die kast eigenlijk te koop ?..
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
'K wacht zelf op de Koolance 2... Volgens mij als je de kast gewoon recht houdt kan er niet veel gebeuren. Okee, hij zal mischien ff sputteren bij het starten op de lan (wat lucht in de leidingen) maar draaien doettie wel.
Forget your fears...
...and want to know more...
Pagina: 1