Wat moet je nou doen als je wel zin heb om te modden en ook vet veel ideeën hebt maar geen case/comp heb om ze op toe te passen? Vooral nu in de vakantie is dit het geval.
Verwijderd
advertentie zetten voor lege kasten, of bied je aan aan anderen (of klinkt dat heel fout?)
Je zou voor mij een heel mooi waterblok kunnen maken wat op de chipset van het nieuwe asus bordje past. (asus a7v266-e).
Daar zou ik heeeeeeeeel erg blij mee zijn!!!
Daar zou ik heeeeeeeeel erg blij mee zijn!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
tis jammer dat ik m'n ideeën niet kan verkopen of laten uitvoeren door anderen. Dus als andere mensen nog ideeën nodig hebben...
je kan altijd hier je ideeen kwijtOp dinsdag 23 oktober 2001 18:48 schreef ajampaniki het volgende:
tis jammer dat ik m'n ideeën niet kan verkopen of laten uitvoeren door anderen. Dus als andere mensen nog ideeën nodig hebben...
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Dan moeten ze me maar icq-en of gewoon posten. Heeft iemand nog een nieuwe case nodig?Op dinsdag 23 oktober 2001 18:53 schreef Stropdas het volgende:
[..]
je kan altijd hier je ideeen kwijtmisschien zijn er tweakers die met een hindernis zitten die jij voor ze weg kan halen
Ik ben ook maar uit pure verveling een p75 gaan modden en klokken. Het is trouwens ook een beetje oefenen. Voordat ik mijn grote MOD ga plegen
Dan moet ik toch maar binnenkort in die grote troep die mijn kamer heet wat onderdelen gaan zoeken en een servertje opzetten. Kmoet nog ergens twee kasten hebben liggen.
Post die ideen gewoon.
en ga gewoon aan de slag met modden je raakt er vanzelf aan verslaafd
en ga gewoon aan de slag met modden je raakt er vanzelf aan verslaafd
-
Pagina: 1