Toon posts:

64 MB geforce2 MX400 en XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, oke. Er zijn hier al genoeg topics over, maar niet een die precies mijn probleem oplossen, vandaar dit topic.
Ik heb sinds kort XP geinstalleerd, prima systeempie hoor.
Maar sindsdien werken er nog maar weinig grafische programma's (spellen, 3DMark2001, etc) Bij 3DMark bijvoorbeeld stopt het programma na een paar tests al. De ene keer doet ie het langer dan de anderen keer. Ook het meerendeel van mijn spellen (Red Faction bijvoorbeeld) werken gewoon niet. Het downloaden van de nieuwe detonator-drivers van nvidia voor XP heeft ook niet geholpen. Ik draai de programma's trouwens in win98 of win2000 compatehillbilly-mode. Is de ondersteuning voor games nou zo slecht of ligt het aan mijn pc :? . (pentium 3 500, 394MB SDRAM en dus die geforce2 MX400 64 MB)

Verwijderd

heb je de nieuwste XP drivers al?

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Dat ligt aan je pc

of je gfx kaart is instabiel, maar hoeft niet. Kan ook je proc zijn. Misschien zelfs geheugen.

Als ik mijn proc iets tever overklok, dan doet hij precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Prima in windows werken, maar in spellen crashen.

Verwijderd

Topicstarter
Het zou natuurlijk ook nog aan het moederbord kunnen liggen. Maar dan ben ik minder blij :'(