Ok d'r komen zoveel van dit soort topics langs, maar k'wou toch weten of iemand iets had van 'NEE MAN DAT MOET JE ECHT NIET DOEN!' ofzo 
Ik wil over een tijdje een mix van een DVD/DIVX speler en mp3/inet servertje neerplanten, hij komt onder de TV te staan dus moet lekker stil zijn.
Bedoeling is dat ik via remote control lekker kan divx'en/dvd'en/mp3'en, en dattie ondertussen een boel gig aan mp3 (en divx) housed en beetje inet srv-testbak gaat spelen (kheb ander servertje, maar die's niet zo krachtig
)
hij moet klein zijn (bitje portable), en mooi. ik wil geen grote bak erbij, heb ik er al genoeg van.
volgende specs zat ik aan te denken:
Win2k server, h/w:
Chieftek TK-01w m-atc desktop kast
MD Duron 900 MHz Socket A
asus a7v 133-m (m-atx)
512 MB SD-Ram PC-133
2x maxtor 80 gig in S/W raid1
pioneer 116 dvd speler
Asus V3400 tv-out (nog liggen)
100 mbit nicje (ook nog)
Terratec soundsytem sixpack
Asus IR oogje
marmitek remote control
Creative Desktop Theater 2200
bij elkaar niet exorbitant duur, en toch lekker bakkie
Ik wil over een tijdje een mix van een DVD/DIVX speler en mp3/inet servertje neerplanten, hij komt onder de TV te staan dus moet lekker stil zijn.
Bedoeling is dat ik via remote control lekker kan divx'en/dvd'en/mp3'en, en dattie ondertussen een boel gig aan mp3 (en divx) housed en beetje inet srv-testbak gaat spelen (kheb ander servertje, maar die's niet zo krachtig
hij moet klein zijn (bitje portable), en mooi. ik wil geen grote bak erbij, heb ik er al genoeg van.
volgende specs zat ik aan te denken:
Win2k server, h/w:
Chieftek TK-01w m-atc desktop kast
MD Duron 900 MHz Socket A
asus a7v 133-m (m-atx)
512 MB SD-Ram PC-133
2x maxtor 80 gig in S/W raid1
pioneer 116 dvd speler
Asus V3400 tv-out (nog liggen)
100 mbit nicje (ook nog)
Terratec soundsytem sixpack
Asus IR oogje