Toon posts:

problemen met casemodding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me af wie hier wel es totaal z'n pc heeft verkloot na t casemodde :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

Nakebod

Nope.

Heb zelf geen casemod gedaan...
maar met een casemod kan je niet echt je pc verneuke.. of je doet iets echt zo fout...
je case.. die kan je wel verneuke.. maar een case is maar een case... zal niet zo zijn dat je pc erna nix meer doet.

Dus denk niet dat iemand ze pc heeft verneukt naar casemod.. hoogstens de case zelf..

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

waarschijnlijk een hoop, maar dingen waar mensen nie trots op zijn zullen ze MINDER snel openbaren.

[voorzorgsmaatregel modus]
er zijn uitzonderingen op bovenstaande regel, ik weet ut
[/voorzorgsmaatregel modus]
PS : Klingon, het is Keep Your Friends close, But Keep Your Enemies Closer

PS2: Nakebod, je snapt toch wat er bedoelt wordt

Verwijderd

Evilernie en ik zijn de afgelopen dagen samen onze kasten aan het modden geweest. Tot nu toe hebben we nog nix verneukt. Ons geheim:

G E D U L D

als je gehaast werkt maak je snel fouten!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb ooit een gat bovenin me kast gemaakt voor een 80mm fan. Dat is toen een vierkant gat geworden. Lelijk dat het was. Je wilt het niet weten.

Nu zit er gelukkig een heel mooi rond gat van 120mm. Probleem opgelost!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Ik heb een keer per ongeluk de spuitbus te dicht bij m'n kast gehouden... kreeg het niet meer weg. Ik denk dat ik nu de lelijkst gespoten kast ter wereld heb staan. Nu heb ik er 5 gedaan dus ben ik er redelijk goed in geworde :).

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
mijn kast is nog steeds niet af.. alles zit er wel in maar hangt of nog los of zit vastgeplakt.. dat was allemaal tijdelijk inmiddels ben ik 4 maanden verder..

het spuitwerk van me kast was ook een probleem.. ik had er 6 lagen grondverf/verf opzitten en inmiddels 2 uurtjes aan het drogen was geweest.. toen viel het tegen elkaar aan.. mega inkepingen in de verf laag :(

en wat beschadegingen door stoten en plakband..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:31

Cheezus

Luiaard

alleen m'n diskette drive heeft het begeven toen ik er een blauwe led in had gezet.. oowjah en m'n cd brander heeft nu geen led meer :P verder is er nog nix kapot gegaan door modden :)

Verwijderd

Ik heb waterkoeling in mn pc gebouwd. Ik was wat te haastig en had een plas water op mn netwerkkaart en geluidskaart van 800 piek. Na wat epoxy en geduim werkt alles, zelfs de videokaart en netwerkkaart. Meer een bijna probleem. Alle uiterlijke mod's werken op een blauw power ledje, daar moet ik nog naar kijken.

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:52 schreef Hawk666 het volgende:
Evilernie en ik zijn de afgelopen dagen samen onze kasten aan het modden geweest. Tot nu toe hebben we nog nix verneukt. Ons geheim:

G E D U L D

als je gehaast werkt maak je snel fouten!
dito, GEDULd is heeeeel belangrijk

-

Verwijderd

Bij casemodden doe ik niet moeilijk. De hardware gaat toch wel kapot, ook al mod je niet.

Achteraf wel dom maar toch:
-Decoupeerzagen met de harware er nog in (wel afgedekt natuurlijk!)
-Neon aansluiten met computer aan (spontaan ging de HD resettten i.v.m. stroomaansluiting)
-Floppydisk led vervangen met een te grote soldeerbout (die heeft dus geen led meer)

etc.etc.

Ik moet toch maar eens wat geduld kweken

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ik ben aan het modden geweest op een stuk karton. Foto had ik gelijk hier op GoT gezet en meteen een reactie van: onprofessioneel! ja, nou en, ik kijk liever eerst hoe t er uit ziet en hoe goed het koelt voordat ik mijn kast naar de klote help

Afbeeldingslocatie: http://home-4.12move.nl/~sh967194/casefans.jpg

Ik kan nu iig zeggen dat ik de kast niet heb verneukt :D

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

kennis van me had ook eens willen modden :)

zeg ie tegen me ik heb me helekast gemod :D

had ie er 50 stickers opgeplakt |:(

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.agn-e.com/ut/final.jpg
Zoals je ziet, aardig gelukt ;)
Wel m'n mobo naar de haaien door iets te ver over te clocken... :(

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:09 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik heb waterkoeling in mn pc gebouwd. Ik was wat te haastig en had een plas water op mn netwerkkaart en geluidskaart van 800 piek. Na wat epoxy en geduim werkt alles, zelfs de videokaart en netwerkkaart. Meer een bijna probleem. Alle uiterlijke mod's werken op een blauw power ledje, daar moet ik nog naar kijken.
huh? eerst je geluidskaart, dan je videokaart? klopt niet helemaal!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Pagina: 1