Speelt nog iemand Axis and Allies

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:23
ik zag zo maar ff dat er ook mensen over bord-spellen lullen hiero dus ik dacht ik check ff.

ik speelde jaren geleden altijd axis and allies met een maatje en vindt dat nog steeds een van de beste spellen ooit gemaakt.

mijn vraag: wie speelt het, waar, vaak, goed enzo... bestaat er iets van een community ofzo en meer van zulks.

zou ik koel vinden :D

Verwijderd

heh axis and allies :-) ik was het alweer bijna vergeten :-) twas echt een gaaf spel maar hij draaide een beetje kut op men ouwe 486 :-) ik hep um ook nog ff met een maat van mij online gespeelt...maar da ging nie zo goed met telefoon verbinding...ik vond het wel een kei ruig spel! is er geen vervolg of iets op?

• paknaald
computer versie.... is die echt gemaakt? ik doelde vooral op de bord versie...
alhoewel ik ooit met datzelfde maatje in basic probeerde het spel te programmeren :)

Verwijderd

De pest met Axis is dat er weinig mensen zijn die de spelregels beheersen. Ik heb inmiddels wel een PC versie (redelijk fraai), maar er zitten wel wat bugs in. Ik heb nog geen nette upgrade kunnen vinden.

Verwijderd

issie er ook in bord versie!? :-) da wisk nog nie eens :-) het leek wel heel erg op een bord spel op de computer...met die dobbelstenen enzo :-) maar ut spel heeft heel weinig bugs (als ze er al zijn want ik hep er nog geen kunnen ontdekken) ik probeer der weer es aan te komen ff kijken hoe het ook alweer was

• paknaald
nou ja als er iemand ooit maar axis and allies op het bord speelt met bier en nootjes enzo :) en mij dat wil vertellen of iemand kent ofzo

*D

[ Voor 7% gewijzigd door paknaald op 19-10-2003 17:14 ]

Verwijderd

de bord versie bestaat wel degelijk!!!

onwetenden! ;)

ik heb het slechts een keer of 5 ofzo gespeeld, maar 2 vrienden van me hebben het wel 100x gespeeld ofzo.

erg leuk spel, waar veel strategie bij komt kijken. Kan wel dagen duren als je aan elkaar gewaagde spelers hebt.

ik zou alleen niet weten of er een community of zoiets bestaat. :)

Verwijderd

Ik heb vaak het pc spel gespeelt , was echt een zeer goed spel , van het bord spel heb ik ook nog nooit gehoord.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Tsk, bord spel is een classic, speel ik al 15 jaar. Inmiddels ook twee vervolgen op, A&A Europe (sux) en A&A Pacific (roolz).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Sjaak_Afhaak

Bleh!

vrienden van me hebben me uitgenodigd om een potje te komen spelen vanavond.. Iemand tips & tricks voor me??

o ja, heb het nog nooit gespeeld, maar heb wel eens de demo van de PC game gehad.

Hier staat tekst

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Leer het eerst maar eens spelen, daarna kun je over tips & tricks nadenken. Zit een beetje stijle leer-curve aan het spel aan het begin, moet je eerst ff doorheen bijten. Vraag of je een 'makkelíjk' land mag hebben aan het begin, zoals bv Amerika (en anders Engeland, of als je van nature agressief bent Duitsland). Dan is er niet de kans dat je binnen 2 beurten al dood bent :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

kan je het ergens downen?
lijkt me wel lachuh.
Pagina: 1