Groothandels. Welk product bij welke groothandel?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Er zijn bij GoT welleens topics geweest over welke groothandels er zijn. Maar hoe weet ik welk product ik bij welke groothandel kan kopen. Sommige groothandels hebben wel op hun site staan welke merken zij verkopen maar heel veel ook niet.

Want bij welke groothandel kan ik het beste Iiyama beeldschermen kopen?

Of waar kan ik het beste software (windows 2000 en XP) kopen?

Weet iemand dit of is de enige oplossing al die groothandels opzoeken ze allemaal faxen en dan gaan puzzelen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
groothandels mogen niet eens aan particulieren leveren, daar zijn het groothandels voor. er zijn wel groothandels met winkels, en ook met normale prijzen dus, zoals powerline.

je kan ook op www.ecl.nl kijken wat ze in de aanbieding hebben, er staat alleen geen prijs bij, voor de prijs moet je een prachtig wachtwoord hebben wat ik hier nog wel heb liggen (en wat je niet krijgt helaas)

Verwijderd

Gewoon via pricewatch kopen. Kan nooit veel uitmaken met de groothandel... En dan ben je vaak wel garant van een computershop die achter je staat ipv een chauffeur op een vorkheftruck....

Verwijderd

Qua prijzen is de Makro niet zo super. Als je bij de grens woont is de Metro (duitse versie (moederbedrijf van Makro; ook Mediamarkt is van hun)) een veel beter alternatief, maar let op want anders heb je een deutsch ramplankschen.
Hier kom je met pasp/rijbew & Makro-pas gewoon binnen, en je kan nog cheap drank halen ook (sommige Makro's (A'dam) doen daar moeilijk over).

De Office Center goed (garantie!) en goedkoop, soms zelfs onder pricewatch+verz/remb, mits je hun aanbiedingen in de peiling houdt. Let op oranje en vooral gele prijsstickers, en op de tafel met showroommodellen en items met beschadigde doos. Verkopen helaas geen losse hd's. Let erop dat je de doos zoveel mogelijk intact houdt voor je garantie. Dan is 't meteen omruilen voor een werkend exemplaar. Inschrijvingsbewijs KvK req'd, maar instant pasje.

Carry-in garantie is altijd beter dan 'stuur maar op en we zien wel' garantie.

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:14 schreef db het volgende:
Qua prijzen is de Makro niet zo super. Als je bij de grens woont is de Metro (duitse versie (moederbedrijf van Makro; ook Mediamarkt is van hun)) een veel beter alternatief, maar let op want anders heb je een deutsch ramplankschen.
Hier kom je met pasp/rijbew & Makro-pas gewoon binnen, en je kan nog cheap drank halen ook (sommige Makro's (A'dam) doen daar moeilijk over).

De Office Center goed (garantie!) en goedkoop, soms zelfs onder pricewatch+verz/remb, mits je hun aanbiedingen in de peiling houdt. Let op oranje en vooral gele prijsstickers, en op de tafel met showroommodellen en items met beschadigde doos. Verkopen helaas geen losse hd's. Let erop dat je de doos zoveel mogelijk intact houdt voor je garantie. Dan is 't meteen omruilen voor een werkend exemplaar. Inschrijvingsbewijs KvK req'd, maar instant pasje.

Carry-in garantie is altijd beter dan 'stuur maar op en we zien wel' garantie.
Ik zal eerst eens ff bij de Office Center kijken :) Hopenlijk zit daar wat moois tussen...
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:53 schreef smvs het volgende:
groothandels mogen niet eens aan particulieren leveren, daar zijn het groothandels voor. er zijn wel groothandels met winkels, en ook met normale prijzen dus, zoals powerline.

je kan ook op www.ecl.nl kijken wat ze in de aanbieding hebben, er staat alleen geen prijs bij, voor de prijs moet je een prachtig wachtwoord hebben wat ik hier nog wel heb liggen (en wat je niet krijgt helaas)
Ach ach, dat was mijn vraag ook niet. Ik vroeg hoe je er makkelijk achter kunt komen wat welke groothandel verkoopt.

Om nou eerst alle groothandels te faxen, m'n KvK cpoy mee te sturen etc etc is vrij veel werk en daarna nog al hun papieren en passwords bewaren...

Verder niemand die weet bij welke groothandel je het beste iiyama beeldschermen kunt kopen? Of software?

Ik las in andere topics wel dat geheugen en mobo's vaak goedkoper zijn in de pricewatch. Maar over beeldschermen en software las ik dat dus niet. Daarom mijn vraag...

Verwijderd

ik denk dat je dat toch zelf uit zult moeten zoeken, net als ieder ander.

Ik denk ook dat merendeel hier niet echt op de hoogte is wat groothandels verkopen, daar kunnen zij immers toch niet terecht voor spullen.

Op een aantal groothandel sites vind je een duidelijke overzicht van merken, maar ook van producten.

En ja, als je toch je kvk uitrekseltje klaar hebt liggen, is het toch kleine moeite? Vaak moet je er ook een BTW nummertje bij doen |:(

Maargoed... ff goed zoeken kan geen kwaad.

Hier wat sites van distributiecentra

www.mcdos.nl
www.bascomputers.nl
www.aashima.com
netherland.actebis.com
www.icp-online.com
www.bdcc.nl (leuke foto's :r)

GreetZ

Dweezerroy

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk ook nog uit welke groothandels 't beste zijn, en heb er al wat gevonden, maarja. ervaring is nog weinig bij mij.. misschien iemand die bepaalde groothandelaren aanbeveeld?

Tnx.
Pagina: 1