Op dinsdag 23 oktober 2001 22:14 schreef db het volgende:
Qua prijzen is de Makro niet zo super. Als je bij de grens woont is de Metro (duitse versie (moederbedrijf van Makro; ook Mediamarkt is van hun)) een veel beter alternatief, maar let op want anders heb je een deutsch ramplankschen.
Hier kom je met pasp/rijbew & Makro-pas gewoon binnen, en je kan nog cheap drank halen ook (sommige Makro's (A'dam) doen daar moeilijk over).
De Office Center goed (garantie!) en goedkoop, soms zelfs onder pricewatch+verz/remb, mits je hun aanbiedingen in de peiling houdt. Let op oranje en vooral gele prijsstickers, en op de tafel met showroommodellen en items met beschadigde doos. Verkopen helaas geen losse hd's. Let erop dat je de doos zoveel mogelijk intact houdt voor je garantie. Dan is 't meteen omruilen voor een werkend exemplaar. Inschrijvingsbewijs KvK req'd, maar instant pasje.
Carry-in garantie is altijd beter dan 'stuur maar op en we zien wel' garantie.
Ik zal eerst eens ff bij de Office Center kijken

Hopenlijk zit daar wat moois tussen...
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:53 schreef smvs het volgende:
groothandels mogen niet eens aan particulieren leveren, daar zijn het groothandels voor. er zijn wel groothandels met winkels, en ook met normale prijzen dus, zoals powerline.
je kan ook op
www.ecl.nl kijken wat ze in de aanbieding hebben, er staat alleen geen prijs bij, voor de prijs moet je een prachtig wachtwoord hebben wat ik hier nog wel heb liggen (en wat je niet krijgt helaas)
Ach ach, dat was mijn vraag ook niet. Ik vroeg hoe je er makkelijk achter kunt komen wat welke groothandel verkoopt.
Om nou eerst alle groothandels te faxen, m'n KvK cpoy mee te sturen etc etc is vrij veel werk en daarna nog al hun papieren en passwords bewaren...
Verder niemand die weet bij welke groothandel je het beste iiyama beeldschermen kunt kopen? Of software?
Ik las in andere topics wel dat geheugen en mobo's vaak goedkoper zijn in de pricewatch. Maar over beeldschermen en software las ik dat dus niet. Daarom mijn vraag...