Toon posts:

canal+ op win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hauppage TV kaart, en ik wilde hiermee ook canal+ decoderen, maar alle progjes die ik op internet kan vinden zijn niet compatible met win2000... Weet iemand welk progje al wel goed is voor win2000? Met een link daarnaar toe?

P.S. In principe decoderen alle programma's zonder geluid, maar er was al een hele tijd geleden een review op tweakers dat het geluid ook binnenkort te krijgen was. Heeft iemand nadere informatie?

Thnx

Verwijderd

Mag niet op Tweakers, is nml illegaal :X

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:13
ja hoor.. kan je kopen voor ongeveer 2 gulden per dag.. bij.. uhm hoe heet het ook alweer.. canal+!!

Sorry die vraag mag hier niet.. is niet echt legaal en je wilt het ook niet want er zit geen geluid bij...

tiepo faud

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Als je even de search had gebruikt had je waarschijnlijk wel gemerkt dat de meeste topics over canal+ uitliepen op een slotje en/of (officiële) waarschuwing voor de topicstarter. Verder zie ik ook niet in wat dit met Processors,Mobo's & Geheugen te maken heeft? :?

Verwijderd

processor?
mobo?
geheugen?

|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

SLOTJE...........

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 17:47 schreef bliekp het volgende:
processor?
mobo?
geheugen?

SLOTJE...........
Bijdehand
Irritant
Wannabe-Modje

BANNEN..............

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/RensPontier/zooi/slot.gif
:D :D :D :D :D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is illegaal, maar dat zal ik door de vingers zien. Je krijgt wel een slotje ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.