Ik geloof dat dat nog wel even kan duren. De OPTA heeft de KPN inderdaad verplicht om telefoon/ISDN lijnen te leveren voor een VAST bedrag ipv per minuut. Alleen is de prijs voor de diverse providers (zoals Demon en Euronet) nog hoog genoeg dat ze inderdaad zo'n 250 euro moeten vragen om een klein beetje winst te maken.
En och... een bedrijf telt zoiets wel neer. Als partikulier ben je toch aangewezen op Wanadoo Hometime, en Wish achtige oplossingen. Op zich ook niet verkeerd, omdat je overdag toch op je werk/school zit, of huiswerk moet maken

heh.
Wanadoo Hometime schijnt wel snel te zijn, maar heeft geloof ik nu al problemen met inbelpoorten. En ik geloof dat dit ook wel zo blijft, ook als er andere 24uurs alternatieven komen. Dat de huidige 24uurs flatfee abonnement zo duur zijn heeft ook te maken dat zij een 1:1 poortratio gebruiken, terwijl Wanadoo en Wish bijv. maar 1:6 ofzo gebruiken, ofwel 1 inbelpoort per 6 abonnee's. En dat blijft het probleem met flatfee.... het is wel te creeren, maar omdat je met inbelpoorten moet werken, kun je nooit 24 uur ingebeld blijven zonder dat je daarmee anderen dwars zit.
Ik ken iemand die heeft 2 Wish accounts, en kan dus 4 uur per dag internetten zonder telefoonkosten voor 140 piek. Voor hem een goede oplossing, omdat ie overdag werkt. Ik denk dat dat het dichtst bij flatfee komt op dit moment....