Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet zonder telefoontikken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een hele tijd geleden werd er flat fee internet aangekondigd door diverse media.

Maar de enige die ik zie kost meer als fl 600,- per maand voor een enkel ISDN lijntje.

Ik dacht eigenlijk dat de OPTA de KPN had verplicht om het andere bedrijven mogelijk te maken om flat fee internet te kunnen aanbieden.

Waarom komen er geen betaalbare oplossingen ??????????????????

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wanado Hometime ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:35 schreef ZeRoC00L het volgende:
Wanado Hometime ?
O ja: niet voor ISDN, en alleen s'avonds en in het weekend.

Verwijderd

Wish :?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op dinsdag 23 oktober 2001 17:30 schreef koffeannan het volgende:
Een hele tijd geleden werd er flat fee internet aangekondigd door diverse media.

Maar de enige die ik zie kost meer als fl 600,- per maand voor een enkel ISDN lijntje.

Ik dacht eigenlijk dat de OPTA de KPN had verplicht om het andere bedrijven mogelijk te maken om flat fee internet te kunnen aanbieden.

Waarom komen er geen betaalbare oplossingen ??????????????????
Het is blijkbaar te duur voor de aanbieders. Superweb en Quickonline zijn op de fles gegaan en Wanadoo Hometime is al niet meer beschikbaar voor ISDN-internetters, met uitzondering van de bestaande abonnees. Een voorlopige maatregel, maar toch al een teken...

Voor flatfree internet ben je dus nog steeds op de kabel of op ADSL aangewezen, maar dan moet je maar het geluk hebben dat dat in je woonplaats/wijk beschikbaar is.

Het mooiste zou zijn als lokaal (in)bellen gratis wordt, net als in de Verenigde Staten. Maar daar wordt de KPN weer niet blij van...

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

In de tijd (lijkt eeuwen geleden) dat er geen internet was, en de KPN nog een staatsbedrijf was maakte men ook nog winst.
Nu wordt er ontzettend veel gebeld en geinternet dus de inkomsten (telefoontikken) zijn volgens mij wel vertienvoudigd met 20 jaar geleden.

Dus moet het toch mogelijk zijn om alleen voor internet met een vast bedrag te komen.

Volgens mij betalen wij nu de UMTS veiling van KPN

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Ik geloof dat dat nog wel even kan duren. De OPTA heeft de KPN inderdaad verplicht om telefoon/ISDN lijnen te leveren voor een VAST bedrag ipv per minuut. Alleen is de prijs voor de diverse providers (zoals Demon en Euronet) nog hoog genoeg dat ze inderdaad zo'n 250 euro moeten vragen om een klein beetje winst te maken.

En och... een bedrijf telt zoiets wel neer. Als partikulier ben je toch aangewezen op Wanadoo Hometime, en Wish achtige oplossingen. Op zich ook niet verkeerd, omdat je overdag toch op je werk/school zit, of huiswerk moet maken }) heh.

Wanadoo Hometime schijnt wel snel te zijn, maar heeft geloof ik nu al problemen met inbelpoorten. En ik geloof dat dit ook wel zo blijft, ook als er andere 24uurs alternatieven komen. Dat de huidige 24uurs flatfee abonnement zo duur zijn heeft ook te maken dat zij een 1:1 poortratio gebruiken, terwijl Wanadoo en Wish bijv. maar 1:6 ofzo gebruiken, ofwel 1 inbelpoort per 6 abonnee's. En dat blijft het probleem met flatfee.... het is wel te creeren, maar omdat je met inbelpoorten moet werken, kun je nooit 24 uur ingebeld blijven zonder dat je daarmee anderen dwars zit.

Ik ken iemand die heeft 2 Wish accounts, en kan dus 4 uur per dag internetten zonder telefoonkosten voor 140 piek. Voor hem een goede oplossing, omdat ie overdag werkt. Ik denk dat dat het dichtst bij flatfee komt op dit moment....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:03 schreef butrosgali het volgende:
In de tijd (lijkt eeuwen geleden) dat er geen internet was, en de KPN nog een staatsbedrijf was maakte men ook nog winst.
Nu wordt er ontzettend veel gebeld en geinternet dus de inkomsten (telefoontikken) zijn volgens mij wel vertienvoudigd met 20 jaar geleden.

Dus moet het toch mogelijk zijn om alleen voor internet met een vast bedrag te komen.

Volgens mij betalen wij nu de UMTS veiling van KPN
Denk je niet dat door al het bellen en internetten de infrastructuur en de capaciteit ( lees bandbreedte) ook meer investeringen eisen dan 20 jaar geleden.
Pagina: 1