Ik heb zelf nu een sb live 1024 player edition in m`n bak zitten en heb zo`n mixprogrammaatje gedownload. Nu wil ik het zo hebben dat ik door m`n speakers de ene speler hoor maar dat ik tegelijkertijd zonder dat op m`n speakers te horen ook van de andere speler op m`n hoofdtelefoon kan horen. Dit is nog niet echt gelukt, mischien dat jullie een oplossing hebben? Mischien een 2e geluidskaart een idee ??
Verwijderd
wat voor uitgangen zitten er ookalweer op dat ding? je zult sowieso een tweede aparte uitgang nodig hebben om te kunnen mixen, maar ik weet zo even niet of die op die sblive zit
je kunt al wel een beetje aan de slag gaan door mono te werken en dan heb je dus met je stereo uitgang eigenlijk twee verschillende uitgangen.......kun je in elk geval een beetje de mixman uithangen
je kunt al wel een beetje aan de slag gaan door mono te werken en dan heb je dus met je stereo uitgang eigenlijk twee verschillende uitgangen.......kun je in elk geval een beetje de mixman uithangen
Een leuk proggie is OTSDJ, die ript realtime audio Cd's van je CDRom drives en zo is het mogelijk nummers op 2 decks af te spelen en dus te mixen van de een naar de ander.
Het eindsignaal komt dan uit je Speaker A uitgang en je Cue-signaal(plaatje in de wacht) komt op speaker B eruit, waar je dan weer je koptelefoon op aan kunt sluiten.
Het eindsignaal komt dan uit je Speaker A uitgang en je Cue-signaal(plaatje in de wacht) komt op speaker B eruit, waar je dan weer je koptelefoon op aan kunt sluiten.