Toon posts:

@Home Vreselijk Sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer mensen die hier last van hebben? Bij mij ligt de mail server eruit en sites laden duurt echt fuck*ng lang.

OmG ZwoLLe

Verwijderd

Wat je even moet doen : je automatisch configuratie script uitzetten en als proxy adres je secundaire dns invullen werkt alles weer als vanouds. Mail server kan je zelf niks aan doen behalve heel veel zeiken [ of dat helpt weet ik ook niet ]. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:32 schreef Freekz het volgende:
Wat je even moet doen : je automatisch configuratie script uitzetten en als proxy adres je secundaire dns invullen werkt alles weer als vanouds. Mail server kan je zelf niks aan doen behalve heel veel zeiken [ of dat helpt weet ik ook niet ]. :)
Hmm proxy heb ik niet maar hoe zet je dat andere uit?!

b.v.d.

Verwijderd

Internet explorer openen >>>> extra >>>> internet options >>>>verbindingen >>>> lan instellingen >>>> hier haal je het vinkje weg voor automatisch configuratie script en dan vink je proxy server gebruiken aan en daar vul je dan je secundaire dns adres is [ hier kan je achterkomen via winipcfg voor w9x en ipconfig voor nt en 2000 ] ook gewoon poort 8080 en proxy server niet gebruiken voor locale adressen vink je ook aan let wel op dat je ff de @home software van je computer flikkert anders zet ie automatisch alle vinkjes steeds terug.

Succes

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

De mailserver hapert inderdaad flink en de nieuwsservers zijn al net zo erg. De internetverbinding zelf daarentegen werkt nog perfect hier in Tilburg...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Loopt al een topic over, graag hier verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.