Verwijderd
Beetje onzinnige opmerking na 1 dooie Barracude IV.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:48 schreef DRG het volgende:
Slechte serie ? net als IBM er een paar had ?
Vorige week een RSOD (ja, ander kleurtje), toen stond dat FastCheck ding te piepen dat de Array offline was (maar of dat door een disk kwam kon ik niet nagaan)
Op dit moment draait de disk weer, maar ik vertrouw em voor geen meter. Hij kan elk moment weer beginnen te kreunen
* _JGC_ heeft em in RAID zitten met een cuda III
Op dit moment draait de disk weer, maar ik vertrouw em voor geen meter. Hij kan elk moment weer beginnen te kreunen
Er staat een vraagteken achter zijn zin! Het is dus geen opmerking maar een vraagOp dinsdag 23 oktober 2001 16:52 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Beetje onzinnige opmerking na 1 dooie Barracude IV.
Verwijderd
Meestal is het wijs om 2 identieke schijven te gebruiken.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:55 schreef _JGC_ het volgende:
Vorige week een RSOD (ja, ander kleurtje), toen stond dat FastCheck ding te piepen dat de Array offline was (maar of dat door een disk kwam kon ik niet nagaan)
Maar dat is geen reden of aanleiding voor die Cuda IV om z'n pootjes omhoog te gooien natuurlijk.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dan zou eerder die cuda III dood moeten gaan, die cuda IV kan em in standby modus nog wel bijhouden 
BTW: cuda III + IV is sneller dan 2x IV door een firmwarefoutje in de IV.
Hoop dat die van mij het langer volhoud, hoor um helemaal niet laat staan kreunen. Wel balen, nu maar afwachten hoe snel je um terug hebt van seagate.
(mijn seagate 10gig is al sinds 4augstus bij des, had um daar nooit heen moeten brengen
)
(mijn seagate 10gig is al sinds 4augstus bij des, had um daar nooit heen moeten brengen
Scandisk kan geen fouten zitten, maar als ie weer vreemd doet, is mijn FAT tabel verneukt.
Zit de bad sector dus in een gebied waar scandisk nix heeft te zoeken bij de controle
Hoop niet dat er fouten zitten op de plaats waar promise z'n signature neerzet, ben ik strax in 1 klap alles kwijt
* _JGC_ gooit z'n spullen al tijden op een Syquest
We zien wel hoe het komt, als ie strax definitief kapt, stuur ik em samen met nog twee seagates maar weer op naar Ierland.
* _JGC_ doet de RMA voor een andere leverancier
Zit de bad sector dus in een gebied waar scandisk nix heeft te zoeken bij de controle
Hoop niet dat er fouten zitten op de plaats waar promise z'n signature neerzet, ben ik strax in 1 klap alles kwijt
* _JGC_ gooit z'n spullen al tijden op een Syquest
We zien wel hoe het komt, als ie strax definitief kapt, stuur ik em samen met nog twee seagates maar weer op naar Ierland.
* _JGC_ doet de RMA voor een andere leverancier
heb hier een zooitje cuda's draaien (2x II en 1x IV) draait verder goed (niet in Raid).
maar geeft Scandisk /surface helemaal geen error, dan lijkt mij de schijf betrouwbaar.
maar geeft Scandisk /surface helemaal geen error, dan lijkt mij de schijf betrouwbaar.
Verwijderd
Huh?Op dinsdag 23 oktober 2001 18:11 schreef _JGC_ het volgende:
Wat dan, waar dan, waarvandaan weet je dat? Dat wil ik oiok weten
Pagina: 1