Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ik heb nog wat rondgesurft en denk aan twee bedrijven: DesktopDollars en AllAdvantage.
Heeft iemand ervaring met deze bedrijven? of moet ik toch iets anders zoeken?
lol, alladvantage??????? HAHAHA die zijn al een half jaar faillietOp dinsdag 23 oktober 2001 19:29 schreef Tom_Paris het volgende:
Ik heb nog wat rondgesurft en denk aan twee bedrijven: DesktopDollars en AllAdvantage.
desktopdollars?? HAHAHAH zijn gestopt met getpaid 2........nu alleen kans op prijzen lol
beter informeren
Toch gelezen op GoT. Is PaysU (tijdelijk down) dan misschien iets?Op dinsdag 23 oktober 2001 20:08 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
lol, alladvantage??????? HAHAHA die zijn al een half jaar failliet
desktopdollars?? HAHAHAH zijn gestopt met getpaid 2........nu alleen kans op prijzen lol
beter informeren
Topicstarter, je bent zo'n 1-2 jaar te laat met dit soort dingen. Daarvoor had je nog lekker veel bedrijven die ook goed uitbetalen....
Ah, toen had ik nog casema... en verdiende paar 100 gulden per maand aan dit soort dingen voor mezelf en vriendin...
nu zijn er nauwelijks een paar overeind gebleven. En is het absoluut zonde van de stroom om die dingen te doen...
Maar ja... als je toch wilt doen. zou je toch echt zelf even naar die paar overgebleven bedrijven zoeken.
En een bank om te verzilveren... postbank vraagt zo'n 18 piek geloof ik, ABN 21. goedkoopste is fortis.
Ah, toen had ik nog casema... en verdiende paar 100 gulden per maand aan dit soort dingen voor mezelf en vriendin...
nu zijn er nauwelijks een paar overeind gebleven. En is het absoluut zonde van de stroom om die dingen te doen...
Maar ja... als je toch wilt doen. zou je toch echt zelf even naar die paar overgebleven bedrijven zoeken.
En een bank om te verzilveren... postbank vraagt zo'n 18 piek geloof ik, ABN 21. goedkoopste is fortis.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Een jaar of wat geleden in het superweb tijdperk had ik een hele hoop van die dingen. In totaal heb ik ongeveer 250 gulden gekregen. Het viel me alles mee dat die vage bedrijven als alladvantage echt betaalden. Ik stond toch wel raar te kijken toen in een brief/cheque met luchtpost uit de VS kreeg.
Y'24
precies, dingen als getpaid 4Op dinsdag 23 oktober 2001 21:26 schreef RvV het volgende:
Een jaar of wat geleden in het superweb tijdperk had ik een hele hoop van die dingen. In totaal heb ik ongeveer 250 gulden gekregen. Het viel me alles mee dat die vage bedrijven als alladvantage echt betaalden. Ik stond toch wel raar te kijken toen in een brief/cheque met luchtpost uit de VS kreeg.
maar ja, toen wilde ik meer
Tja, ik ben mede verantwoordelijk voor hun ondergang denk ik
Hehe.. hoe heette die nederlandse firma ook al weer? Die hier op t.net gekraakt is
?
adframeOp woensdag 24 oktober 2001 11:25 schreef IceStorm het volgende:
Hehe.. hoe heette die nederlandse firma ook al weer? Die hier op t.net gekraakt is?
Adframe, die schurken moeten me nog 50 gulden betalen!!! Ik heb toch niet voor niets computers dagen lang met zelfbouw mousemovers aan laten draaien.Op woensdag 24 oktober 2001 16:01 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
adframe
Y'24
euroclix
Na 2 jaar sparen heb ik al 20 euro!
Verwijderd
Adframe? Tsk, zit nog 28 piek van mij ergens vast. Elke keer als ik in de buurt van uitbetalen kwam, ging de uitbetaalpremie weer omhoog.
Je kunt hoogstens eens kijken op www.banneren.nl
Ik geloof dat die nog steeds in bedrijf zijn.
Jord.
Je kunt hoogstens eens kijken op www.banneren.nl
Ik geloof dat die nog steeds in bedrijf zijn.
Jord.
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie tips!
Verwijderd
Haha, jij ook alOp woensdag 24 oktober 2001 17:56 schreef raptorix het volgende:
euroclixNa 2 jaar sparen heb ik al 20 euro!
Maarja, alle beetjes helpen he
Pagina: 1