Toon posts:

mxstream status vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit net ff te kijken op onze server en checkte ook meteen de status van Mxstream. Daar las ik dattie iets meer dan 0.5 gieg heeft gedowned en ge-upped >>> beetje vreemd, want gister stond ie nog op 3,5 gieg down en 0.5 gieg up. De laatste reboot was 8 dagen geleden en zolang staat ie dus ook online. En de verbinding is niet onderbroken geweest, anders zou ik dat moeten zien, natuurlijk.

Dus mijn vraag is hoe ken det nou :? Tis niet echt belangrijk maar toch...

Oja tis een win2k-servertje

greetzz

Verwijderd

ik weet het niet precies, ik zelf zou zeggen "lekker belangrijk als hij het doet" maar misschien dat ie na zoveel geupload en gedownload te hebben zeggen van ik begin weer overnieuw met tellen (het lijkt me sterk maar verder kom ik ook niet.

Gewoon niet op letten zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:44 schreef iron_maiden het volgende:
ik weet het niet precies, ik zelf zou zeggen "lekker belangrijk als hij het doet" maar misschien dat ie na zoveel geupload en gedownload te hebben zeggen van ik begin weer overnieuw met tellen (het lijkt me sterk maar verder kom ik ook niet.

Gewoon niet op letten zou ik zeggen.
Tis idd niet belangrijk, maar toch... Ik haat het nl. als er dingen gebeuren die ik niet kan verklaren. Dus daarom postte ik dit verhaal maar eens hiero, misschien dat iemand hier een verklaring kan geven :? >>> Gevolg ikke weer :)
En anders gewoon maar lekker negeren :7