Plextor 12/10/32a en XP

Pagina: 1
Acties:

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 21:59
Hoi,

Ik heb een plextor 12/10/32a en windows xp geïnstalleerd.
Als ik nou een cd brand met Nero, krijg ik na ongeveer 1-2 minuten een melding dat de schrijf-snelheid is verlaagd. Dit heb ik tot nu toe nog nooit gehad, sommige cd's zijn dan ook niet leesbaar, maar je kunt er wel aan zien dat er iets op is gebrand. De buffer gaat ook steeds leeg, dit heb ik ook nog nooit gehad.

Alvast bedankt

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
check even of je wel ultradma aan hebt staan, (normaal gesproken zou dit onder XP standaard aan moeten staan) maar dat is niet altijd het geval

controleerd dit dus even

A wise man's life is based around fuck you

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18
Hmmm, ik heb nu ook onder xp opeens dat die cd's brand en ze daarna niet goed kan lezen.
K heb nog niet met een ander prog gedaan,doe ik morgen wel

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hmm.., ik hab dat dus ook sinds een half jaar ofzo (Plex12x10x32)
Laatst (Campzone) had ik ff :) 54 cd's gebrand.., later bleek dat hiervan 18!!! cd's alleen leesbaar waren met een plexwriter en 4 gewoon helemaal niet leesbaar waren.., en idd was bij mij ook duidelijk zichtbaar dat er iets op de cd stond... :(

'k heb van de week de laatste bios erin geflashed.., nu maar hopen dat dat het probleem was... :?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
heb ik ook met nero 5.54xx die brandt wel cd's met mijn brander (ook plextor 12x10x32 maar dan scsi) en die zijn ook niet meer leesbaar! terug naar versie 5.43xx en probleem opgelost!

ik had al begrepen dat dit een bekende bug was.

A wise man's life is based around fuck you