XML file van top40 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hi, omdat ik denk dat hier de mensen zitten die niet in SG kijken, maar wel weten of het er is, vraag ik het hier. Is er een lijst die wekelijks wordt geupdated van de top 40, in XML formaat?

Bij voorbaat dank!

• Blue-eagle
  • Niet online
Ok, mod: als hier niks nuttigs is binnen een paar uur, wil je hem dan verplaatsen naar SG?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Top-40 lijsten zijn er wel aardig wat, maar uiteraard maken al die prutsters die niet in XML ;( . Zelf parsen, ergens standaard neerzetten en die plaats hier verklappen? :) .

Misschien moet er trouwens eens een site komen die bijhoudt welke XML bronnen waar beschikbaar zijn... (zodat je dit hier op kunt zoeken). Dat zou best erg handig zijn denk ik :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Blue-eagle
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 16:15 schreef mbravenboer het volgende:
Top-40 lijsten zijn er wel aardig wat, maar uiteraard maken al die prutsters die niet in XML ;( . Zelf parsen, ergens standaard neerzetten en die plaats hier verklappen? :) .

Misschien moet er trouwens eens een site komen die bijhoudt welke XML bronnen waar beschikbaar zijn... (zodat je dit hier op kunt zoeken). Dat zou best erg handig zijn denk ik :) .
Hm, goed idee. Misschien iets voor een site ofzo? Gewoon een grote index met allemaal gegevens over vanalles.

Maarre, ik moet een betrouwbare bron hebben, het is voor een klant. Dus ik ga niet zomaar wat parsen. Dat kost me teveel denk ik, na verloop van tijd :)

Maarja, helaas dus. Dan moet ik maar moeilijk gaan doen met een admin kant enzo ;(

Het zij zo.