Gisteravond heb ik een topic gemaakt en tot mijn verbazing zag ik dat er vnaochten een slotje op zat. En waarom? Omdat ik de FAQ moet lezen? Dit heb ik gedaan en er staat dat een bedrij geen perosneel mag werven. Deed ik dat dan? Nee, ik ben geen bedrijf. Ik ben gewoon iemand die vraagt of er mensen die willen helpen in hun vrije tijd en geen geld krijgen. Vervolgens krijg ik een slotje en en blijft de topic met Final words open die precies hetzelfde doet. Uitleg zou ik erg waarderen.
Verwijderd
Ik snap dat je uitleg wilt...maar dit zou je eigenlijk in de rubriek Lieve Adjes (LA) moeten plaatsen
moved van SP naar LA
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het komt echter wel op hetzelfde neer, of je nu als persoon iemand zoekt die je helpt bij het maken van iets of als bedrijf. Je bent aan het recruteren en dat is niet de bedoeling.
Ons forum is met name bedoeld om elkaar te helpen zelf dingen te doen. Niet om elkaar aan mensen te helpen die dingen voor je doen.
Ons forum is met name bedoeld om elkaar te helpen zelf dingen te doen. Niet om elkaar aan mensen te helpen die dingen voor je doen.
Bericht hierboven
Zijn vraag is dus ook waarom een ander topic niet op slot gaat, terwijl daar ook wordt gevraagd naar mensen om mee te helpen...Op dinsdag 23 oktober 2001 15:45 schreef Floris Diemel het volgende:
Het komt echter wel op hetzelfde neer, of je nu als persoon iemand zoekt die je helpt bij het maken van iets of als bedrijf. Je bent aan het recruteren en dat is niet de bedoeling.
[topic=295078]
Nou is een topic dat op een ander moment open blijft niet een reden om jouw topic ook open te laten, maar zoals ik even snel dat andere topic zie, is dat ook gewoon 'recruteren' van mensen... Hier mag IceStorm dan het laatste woord over sprekenOp dinsdag 23 oktober 2001 17:46 schreef jeroene het volgende:
[..]
Zijn vraag is dus ook waarom een ander topic niet op slot gaat, terwijl daar ook wordt gevraagd naar mensen om mee te helpen...
[topic=295078]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens.Nou is een topic dat op een ander moment open blijft niet een reden om jouw topic ook open te laten,
Maar dat andere topic stond al 5 dagen open voordat hij zijn eigen topic opende en zijn topic ging binnen 9 uur dicht. Dan kan ik me best voorstellen dat hij wil weten waarom hij het niet mag vragen en andere mensen wel...
Andere topic ook dicht gedaan. Sorry ik zie ook niet alles
.
Vreemde policy. 'K heb anders ook wel een topic voorbij zien komen die mensen recruteerde om een muziekband te vormen. Moet die dan ook dicht? Ik bedoel, waar trek je de grens?
Commercieel = grens.Op woensdag 24 oktober 2001 15:59 schreef Bar_en_boos het volgende:
Vreemde policy. 'K heb anders ook wel een topic voorbij zien komen die mensen recruteerde om een muziekband te vormen. Moet die dan ook dicht? Ik bedoel, waar trek je de grens?
Dan zou je een band ook als iets commercieels kunnen zien, maar dat komt niet zo vaak voor.Op woensdag 24 oktober 2001 15:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Commercieel = grens.
Mensen die andere mensen zoeken om ze te helpen met de website maken, dat is iets wat hier waarschijnlijk heel erg gewild is. Als we dat gaan toestaan, dan is het eind zoek. Zo af en toe een topic over een bandje lijkt me niet erg. Als SG nou helemaal bedolven raakt onder dat soort topics gaan we daar ook wel grenzen aan stellen.
Ik denk dat het ook een beetje een "bekijk per geval" regel moet zijn. overduidelijk commercieel wordt dus in ieder geval zowiezo geweerd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1