welke windows 2000 heb je eigenlik 2k tja je hebt gewoon 2000 je hebt professional, server , advanced server en datacenter server.
Ik dacht dat win2k 1,5 gig aan kan alleen kan het een probleem zijn dat alle banken vol zitten.
Verwijderd
Zijn het alle 4 de "sticks" van het zelfde merk met de zelfde techniche eigenschappen (cas etc...)?
En weet je zeker dat alle 4 modules wel ok zijn?
en weet je zeker dat je zoveel ram ueberhaupt nodig hebt????Wat doe jij in hemelsnaam op je pc????
Zover ik weet heeft win 2k geen max limiet aan ram war geplaatst kan worden!
Mzl
En weet je zeker dat alle 4 modules wel ok zijn?
Zover ik weet heeft win 2k geen max limiet aan ram war geplaatst kan worden!
Mzl
MadMax : Ik verzoek je vriendelijk even een normale ondertitel te nemen, want je hebt een nogal negatieve uitwerking op de layout zo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is het niet zo, dat als je 4 dimms wil gebruiken, je registred ram moet hebben?
bronThis motherboard only supports 4 banks of unbuffered DDR memory and 8 banks of registered DDR memory. The easiest way to identify the number of banks a module has is by counting the number of chips on the DIMM. DIMMs with 8 or 9 chips are single banked and those with 16 or 18 chips will be double banked.
Exirion: Was alleen ff ok te zien hoeveel tekens ik mocht gebruiken. Heeft er nog geen 5 minuten gestaan
Zal het niet meer doen.
Het zijn precies 4 dezelfde DIMMS van Kingston. Allemaal 256 MB en allemaal DDR.
Maar ik denk dat we beter verder kunnen gaan met deze topic:
[topic=299459/1/25]
In deze topic wordt onderandere ook het geheugen probleem vermeld.
Het zijn precies 4 dezelfde DIMMS van Kingston. Allemaal 256 MB en allemaal DDR.
Maar ik denk dat we beter verder kunnen gaan met deze topic:
[topic=299459/1/25]
In deze topic wordt onderandere ook het geheugen probleem vermeld.
Op dit board mogen maar 3 NON-REGISTERED memory modules en jij stopt er dus 4 in.
Er zijn gevallen bekend dat het wel werkt, maar ABIT garandeerd niet dat het gaat werken met 4 stuks.
Er zijn gevallen bekend dat het wel werkt, maar ABIT garandeerd niet dat het gaat werken met 4 stuks.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Pagina: 1