Aflopen dutchtone abonnement

Pagina: 1
Acties:

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Ik heb al een tijdje een Dutchtone abbo en ik denk dat dat over een paar maanden af gaat lopen. Hoe gaat dit in z'n werk? Krijg ik een brief met een mogelijkheid om op te zeggen of moet ik dat zelf doen anders ben ik voor het volgende jaar weer aan dat contract gebonden?

Ik heb het abbo (180 allin) afgesloten via internet, zodat ik maar 4 gulden per maand betaal, en dat is met goed bevallen dus ik wil voor het komende jaar eigenlijk weer zo'n soort contract afsluiten (al is het duurder geworden |:( )

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:25

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Zolang jij niet doorgeeft (op tijd iig) dat je contract wilt afsluiten, wordt ie gewoon weer verlengt voor een jaar.
Je verlengt eigenlijk je huidige contract.

(alleen hoe krijg je nou fl 4,- per maand, terwijl ik met dezelfde abbo 50 per maand kwijt ben)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 15:05 schreef PeeDjeeH het volgende:
Zolang jij niet doorgeeft (op tijd iig) dat je contract wilt afsluiten, wordt ie gewoon weer verlengt voor een jaar.
Je verlengt eigenlijk je huidige contract.

(alleen hoe krijg je nou fl 4,- per maand, terwijl ik met dezelfde abbo 50 per maand kwijt ben)
hij wordt verlengt alleen het probleem je zult waarschijnlijk meer dan 4 gudlen betalen omdat die geld terug acties via internet maar voor 1 jaar gelden. Dus je abbo opzeggen en een nieuwe aanvragen :+

Hoe krijgt hij het voormekaar dat hij 4 gulden betaald en jij 50, je hebt waarschijnlijk je abbo later afgesloten waardoor die van jou duurder is geworden ;)

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Volgens mij is die 50 redelijk normaal ik betaal voor een Dutchtone Allin 120 35 piek per maand dus hoe jij aan 4 gulden komt wil ik ook wel weten.

• bekkel
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

zijn/waren zat van die abbo's via internet te krijgen.
je betaald wel 45 per maand maar krijgt in het begin wel 500 peik op je rekening gestort....
En dat had ik net ff nodig..:)
heb zelfde abbo...

hier zijn al meerdere topics over geweest

.........www.raketje.com....................soon.....

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:51 schreef bekkel het volgende:

hier zijn al meerdere topics over geweest
inderdaad

Maar ik mag dus wel effe goed checken wanneer m'n abbo afloopt!!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:25

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik heb mijn abbo al bijna 2 jaar, dus het is ook logisch dat ik 50 piekjes per maand betaal.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
je kunt er ook voor kiezen je contract te verrlengen met minimaal een jaar en dan te kiezen voor korting op een nieuw toestel of een aantal maanden geen abonnementsgeld.

als je namelijk een nieuw abonnement afsluit, zal dit via internet sowieso niet meer voor niks zijn en je ontvangt een nieuw nummer en moet aansluitkosten betalen.

voor beeld

gsmweb.nl
allin 20
(11 maanden * 44,07 + 92,50 - 154,77) / 12 maanden = 35 piek per maand
11 maanden abo (1e maand al gratis) + aansluitkosten - vergoeding

verlenging
9 * 44,07 / 12 maanden = 33 piek per maand
contractverlenging met 3 maanden gratis, geen aansluitkosten en behoud eigen nummer

optie 2 is mi dus voordeliger :+

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb vorig jaar ook zo'n Allin 180 abbo afgesloten, voor f 0,- per maand! Jaja, ik betaal wel 45 piek per maand, maar heb wel al f 540,- teruggestort gekregen (van tobeconnected BTW). >:)

Nu loopt het abbo dus ook af (of is inmiddels denk ik al afgelopen). Wordt het nu voor 1 jaar verlengt, of was de minimale contractsduur 1 jaar en heb ik nu een opzegtermijn van een maand? Weet iemand of het ook mogelijk is het abbo om te zetten naar een goedkoper soort, want ik bel niet zo heel veel per maand.

Dit is vast wel op te zoeken bij Dutchtone, maar als iemand er hier ervaring mee heeft zou wel handig zijn :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

eh let er wel op dat er bij die internet abbo's geen telefoon zit!!!

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:16 schreef JAP het volgende:
neej duh anders kun je zo'n abbo niet eens afsluiten :+

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:16 schreef JAP het volgende:
Juist omdat er geen telefoon bijzit waren deze abbo's zo goedkoop (of gratis zelfs). Helaas is dat nu niet meer het geval :'(

• Pindkaas
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

waarom niet?? ik kreeg vandaag toch nog zeker korting op mijn telefoon (8310).

ik ga toch zeker niet de volle prijs betalen?

"Luie mensen worden ook moe!"

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:36 schreef pindkaas het volgende:
waarom niet?? ik kreeg vandaag toch nog zeker korting op mijn telefoon (8310).

ik ga toch zeker niet de volle prijs betalen?
We hebben het nu over de abonnementen, niet over telefoons

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Als je een handtekening hebt gezet onder een contract van 12 maanden dan loopt die natuurlijk na 12 maanden af. Vanaf dat moment kun je op elk moment je abonnement opzeggen. Hou wel rekening met de opzegtermijn. Je contract wordt dus niet verlengd met een jaar, want je moet daar immers voor tekenen!

Als laatste, als je een brief naar ze (dutchtone) toestuurt om je contract op te zeggen, doe het dan aangetekend.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Pagina: 1