A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Dé antenne-innovatie voor de korte golf
Tjielp... een vogel.
tataaaaa... staat er ook opOp dinsdag 23 oktober 2001 15:45 schreef Bas het volgende:
Heb hetzelfde probleem gehad bij mijn 8000. Gewoon Win2K installeren en tataaaaaa problem solved.
maar 98 OOK, en dat wil ik ook gewoon kunnen gebruiken ..
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Ik gebruik hier een latitude cpia en die heeft in het dock een 3c905 of 3c905c zitten..... (en een aha7860 oid)
Kep zelf vorige week een 8100 besteld, kan niet wachten
edit: [url=http://support.euro.dell.com/nl/nl/filelib/system.asp?sid=INS_PNT_P3CT_8100&m=a] deze [\url] dus...
d'r zit een 3C920 (3C905-TX compatible in)Op dinsdag 23 oktober 2001 15:54 schreef teigetjuh het volgende:
Is dat niet een 3c905(C)? of werkt de driver daarvan niet?
Ik gebruik hier een latitude cpia en die heeft in het dock een 3c905 of 3c905c zitten..... (en een aha7860 oid)
onder windows 2k doet ie het dus wel perfekt...
intel 8255X, werkt fantastisch
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
notebook is geleverd met windows 2000, heb er zelf 98 opgezet. Met die rede wil Dell geen support geven op 98 (zie stukje over wurgen in de eerste post)Op dinsdag 23 oktober 2001 15:58 schreef DeeJayV het volgende:
Ik dacht dat Dell zo'n geweldige driver-database op t net heeft staan, daar niks te vinden?
Kep zelf vorige week een 8100 besteld, kan niet wachten
ik zet er zelf wel win2k op, scheelt toch weer
voor de rest bevalt ie erg goed neem ik aan?
btw houd er wel rekening mee dat je dan dus geen support meer krijgt...
Tjielp... een vogel.
probeer eens de win98 APR driver van de inspiron 3700/3800/4000, misschien dat het daarmee lukt...meeste dockinstations zijn identiek aan elkaar...
Deze driver werkt waarschijnlijk wel.
ej.. bedankt.. ik bedoelde idd jou met tweaker bij DellOp dinsdag 23 oktober 2001 19:05 schreef Killah_Priest het volgende:
ik doe dus inspiron support (hehehe, ik denk niet dat ik het ben geweest die no support riep omdat ik toch altijd wel kijk of er drivertjes zijn voor andere OSen).
probeer eens de win98 APR driver van de inspiron 3700/3800/4000, misschien dat het daarmee lukt...meeste dockinstations zijn identiek aan elkaar...
Deze driver werkt waarschijnlijk wel.
hoe dan ook, ik heb het al werkend gekregen. Na flink wat graven op DellTalk (Dell user forum) een ingeving gekregen:
unknown device installeren als iets (ik had standaard monitor gekozen) en dan gaan met die banaan. Je geloofd het niet, maar werkt als een tiet (en rijmt nog ook
Mocht je dus ooit nog een klant aan de lijn hebben Killah_Priest... dit is de remedie.
btw, ik zal jou driver ook nog es proberen, misschien werkt die ook. Hoe dan ook.. wat zou die unknown device nou zijn???
Mwah, leuk dualboot systeempje moet kunnen, krijg er een 30gig schijf in!Op dinsdag 23 oktober 2001 16:17 schreef MerijnB het volgende:
zéér goed, ik speel d'r ook af en toe CS op
btw houd er wel rekening mee dat je dan dus geen support meer krijgt...
kep m trouwens in Duitsland besteld, scheelt fl 1500,-