DVD speler keuze

Pagina: 1
Acties:

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:27

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Topicstarter
Ik zoek een goede DVD speler en zou hier graag tips over hebben. Eigenlijk wou ik een pioneer 106s kopen omdat deze erg goed is maar deze is nergens meer leverbaar :? in de search word er ook steeds naar deze speler gerefereerd maar dit is dus geen optie meer. Ik heb nu een Creative 1241e maar deze schokt soms met films of stopt er gewoon mee :( Het is dus belangerijk dat ik van deze zeik af ben.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 22:00
dat probleem had ik ook met die creative maar ook dat hij 70 min deed over het kopieren van een cdrom naar mn hd

• -bolio-

-bolio-

Topicstarter
Shopje omhoog

Verwijderd

Ik heb zelf de Pioneer 106s. En ik ben er dik tevreden over. :) En dat slot-in is op zich ook wel koel B-)

Alleen niet leverbaar? Ook bij mycom niet? :?

Maar ik kan hem zeker aanraden. En als je er even op zou moeten wachten... zeker doen. Hij is het waard.

Als tie niet meer leverbaar is is dat wel flink balen voor je |:(
Maar anders zou ik een a-open nemen. Die zijn over het algemeen wel goed.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Wil je een snelle dvd-speler, die ook goed overweg kan met een 16x brander, dan moet je eens kijken naar een Lite-On 16/48. Die is supersnel. Alleen moeilijk/niet regio vrij te maken. Iets waar ik mij niet druk om maak.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:48
Ik heb vorige week een 106s bij Computerland Utrecht gekocht voor 208 gulden. Ze hadden er een hele stapel liggen. Ik zou zeggen: bel daar eens heen of ga er eens langs. Het is wel de OEM versie (maar er staat wel netjes Pioneer op de voorkant)

• -bolio-

-bolio-

Topicstarter
Ik ben bij mycom in eindhoven geweest en daar hadden ze er al 4 weken geen gekregen. Computerland in Eindhoven (2 deuren verder als mycom :)) kreeg er 1 per maand dus dat schoot niet op. Toco systems had er ook al geen meer en verwachte er geen meer. Dus dan zal ik zeker computerland Utrecht eens proberen.
Pagina: 1