Ik heb een probleem na het tweaken van het ADSL modem. Internetten zelf werkt goed alleen kan ik daarnaast bijna niks doen. We draaien hier 2 PC's (win98 & winME) Kazaa werkt maar dan hebben we het gehad. Apache wil niet meer, bulletproof server ook niet en om nog maar te zwijgen over FTP'jen! Ik heb via telnet het modem zo ingesteld dat ie alles naar de eerste PC (10.0.0.150) doorstuurd. (met defserver optie) Maar als ik via www.grc.com ga controleren staat alleen de Netbios poort open verder staat alles op closed of stealth mode (als firewall werkt). Wat ik wil is de poorten voor FTP, HTTP enz. gewoon opengooien.
Wie weet hoe ik dat voor elkaar krijg?
Ben niet bang om alles met het "handje" te doen als het maar lukt! Gewoon PC 1 alles open en PC 2 alleen internet.
p.s. even voor de grapjassen onder ons, ik ben zelf ADSL-monteur geweest dus lach er maar om als je wilt!
Wie weet hoe ik dat voor elkaar krijg?
Ben niet bang om alles met het "handje" te doen als het maar lukt! Gewoon PC 1 alles open en PC 2 alleen internet.
p.s. even voor de grapjassen onder ons, ik ben zelf ADSL-monteur geweest dus lach er maar om als je wilt!