Toon posts:

Subteam Race Tussenstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De wedstrijd tussen Eindhoven, Graasland en TeamBVD is nu iets meer dan een maand onderweg. Door de wedstrijd zijn de verschillende teams duidelijk fanatieker geworden (ideetje voor andere teams die een boost kunnen gebruiken ?)

iig; na 36 dagen zijn we op ongeveer 40% van de 5M...

Ik zal hier verder geen stats posten, om geen verwarring te zaaien, maar de tussenstanden zijn iig te vinden op:

http://forum.dsmarty.com/forum.php?action=topic&fid=6&tid=61

(Het blijkt dat zelfs niet iedereen die meedoet met de wedstrijd weet dat ze daar staan :P... vandaar deze post...)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

rastaman!

Join TeamBVD!

Verwijderd

We gaan lekker en de strijd is nog niet verloren ..

We gaan door tot het bittere einde >:)

Verwijderd

Ik zie dat Eindhoven behoorlijk wat achter ligt... :'(

Wie weet word het binnenkort beter weer voor ons team ;(

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Psst... hé Witlof... psst.... wu's kopen? ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DSmarty
  • Niet online
Mobster --> Ja :P

Voorstel: Jij geeft mij 1 gulden per WU, in ruil daarvan kan je al jouw wu's bij mij lozen }:O

Verwijderd

Topicstarter
-> Dsmarty, da's helemaal niet zo'n gek idee nou we zo hard gaan: buffers van 100K klaarmaken en per opbod verkopen op ons forum... :+

Nu nog een leuk openingsbod bedenken... 50 piek ? >:)

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind dit topic toch meer passen in jullie private forum. Het begint dan ook een beetje te ruiken naar verkapte subteamreclame.
Dit is al de zoveelste topic over jullie subteamrace. Het mag voor jullie dan erg spannend zijn maar ik denk dat het de rest van dpc ( mij iig niet) weinig intresseert. En de reden dat niet iedereen weet dat hij hier aan meedoet is een non-reden, daaruit blijkt dat de interne communicatie van jullie team niet erg best werkt. :(

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op dinsdag 23 oktober 2001 16:54 schreef DSmarty het volgende:
Mobster --> Ja :P

Voorstel: Jij geeft mij 1 gulden per WU, in ruil daarvan kan je al jouw wu's bij mij lozen }:O
Pssst.... Hey DSmarty... pssst.... leesbril kopen? :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DSmarty
  • Niet online
Mobster --> :9
Bloem25 --> Thread gaat over een strijd tussen diverse subteams en niet tussen mensen van 1 subteam.. (als je goed gekeken had, dan had je dat ook gezien).
Maar je hebt er wel gelijk in dat het niet geheel DPC aangaat en dat er niet veel topics over horen te zijn, echter kan ik er maar 1 ontdekken die actief is, en dat is deze...

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 17:05 schreef Bloem25 het volgende:
Ik vind dit topic toch meer passen in jullie private forum. Het begint dan ook een beetje te ruiken naar verkapte subteamreclame.
Dit is al de zoveelste topic over jullie subteamrace. Het mag voor jullie dan erg spannend zijn maar ik denk dat het de rest van dpc ( mij iig niet) weinig intresseert. En de reden dat niet iedereen weet dat hij hier aan meedoet is een non-reden, daaruit blijkt dat de interne communicatie van jullie team niet erg best werkt. :(
je hebt misschien wel gelijk, maar het heeft ook een stimulerende werking, sinds we met de wedstrijd zijn begonnen is volgens mij de output van de 3 teams gestegen, en dat is toch een goede zaak?

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:44 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]

....volgens mij de output van de 3 teams gestegen, en dat is toch een goede zaak?
misschien komt dat ook door die reclame die hij bedoelt, ik heb er zelf niet zo'n probleem mee, maar toen DPC-flex afgezeken werd begreep ik m.m. 's standpunt ook wel.

naja, kan mij niet veel boeien, zolang DPC maar beter scoort op de strijdfronten

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
* Witlof wil wel wat WU's kopen. 5M voor 100 gulden en leverbaar binnen 1 week ;) :D

Verder gaan er binnen Division Eindhoven weer wat PC's naar ECCp want winnen doen we toch niet meer ben ik bang. Met retirements zou het misschien nog lukken maar dat mag niet :D

Oh en verder, dat dit topic een beetje naar subteamreklame ruikt is misschien wat overdreven maar misschien kunnen we dan dit topicje verder zetten op het subteamstrijdforum :? Misschien iets voor op WDO?

Het subteamstrijdforum is namelijk niet in handen van de DPC-crew en hier mag het niet dus misschien iets op WDO dan maar?
Pagina: 1