pc wil niet meer opstarten,hij komt niet meer door de bios heen.Hij hangt op het moment dat hij met win.moet starten.Dus ik krijg alleen een zwart beeld en verder reageert niks meer.
-bios gereset==>geen resultaat
-bios alles op defaults gezet==>geen resultaat
-batterij eruit en alles weer default==>geen resultaat
-andere videokaart in==>geen resultaat
-hardeschijf op andere pc geprobeerd,na al die reparatie van fouten hardeschijf geformatteert en win2000me opnieuw geinstallerd en HIJ DOET HET,maar helaas voor een keer,na een vastloper en een herstart doet weer niks meer.Alles wat ik gedaan heb weer herhaald maar deze keer zonder resultaat.
Ik sta voor een raadsel,hardeschijf,memo op andere pc draait goed,wat kan hier nog stuk zijn??????
Mijn zoon wil zijn pc zosnel mogelijk voor elkaar hebben dus help ons:?
Oproep aan Darklord,volgens mij heeft hij de zelfde probleem gehad maar hij had hem ook niet opgelost,ik zou graag willen weten hoe hij deze probleem opgelost heeft????Graag reactie DARKLORD
-bios gereset==>geen resultaat
-bios alles op defaults gezet==>geen resultaat
-batterij eruit en alles weer default==>geen resultaat
-andere videokaart in==>geen resultaat
-hardeschijf op andere pc geprobeerd,na al die reparatie van fouten hardeschijf geformatteert en win2000me opnieuw geinstallerd en HIJ DOET HET,maar helaas voor een keer,na een vastloper en een herstart doet weer niks meer.Alles wat ik gedaan heb weer herhaald maar deze keer zonder resultaat.
Ik sta voor een raadsel,hardeschijf,memo op andere pc draait goed,wat kan hier nog stuk zijn??????
Mijn zoon wil zijn pc zosnel mogelijk voor elkaar hebben dus help ons:?
Oproep aan Darklord,volgens mij heeft hij de zelfde probleem gehad maar hij had hem ook niet opgelost,ik zou graag willen weten hoe hij deze probleem opgelost heeft????Graag reactie DARKLORD