Heeft er iemand toevallig nog ergens een LCD liggen ?? Of is er ergens nog een inkoopactie bezig. Heb de search gebruikt maar de meeste zijn al afgelopen of er zijn te veel leveringsproblemen. Wie helpt mij ??
Verwijderd
www.velleman.be
sommige hardware boeren (jaja op de hoek) die verkopen bijna alles uit hun assortiment. of vraag het anders even na.. is goedkoper dan het bestellen via internet..
sommige hardware boeren (jaja op de hoek) die verkopen bijna alles uit hun assortiment. of vraag het anders even na.. is goedkoper dan het bestellen via internet..
Verwijderd
We zouden samen een koopactie kunnen starten... Misschien vind je dit wat. Een nieuwe Samsung 20x4 met backlight en controller voor $11. Het is wel weer een Amerikaans bedrijf, maar ik denk dat het met zo'n lage prijs wel uitkan. Technische info heb ik nog niet gevonden - wel voor een iets ander type; de lcd1002 (staat even verderop onder techn. docs).
Van de site:
Van de site:
Product Description Okay, it is finally here. An affordable 20x4 LED (yellow-green)back lit LCD by Samsung. 8 bit ASCII input. Panel measures 3-7/8"x2-3/8". Viewing area: 3"x1". Brand new. You can't beat this price. Includes the HD44780 controller or equivalent. LCD1021...
dat lijkt me wel wat slierp. voor 25 piek zou ik het niet laten liggen
Verwijderd
Laat het me even weten... wil ook een LCDtje... en dan zoiets maken:

Alleen als je dan zo'n inkoopactie houd... wel een volledig gerede LCD, ik ben namelijk niet zo heel erg handig in solderen!!!
Alleen als je dan zo'n inkoopactie houd... wel een volledig gerede LCD, ik ben namelijk niet zo heel erg handig in solderen!!!
Verwijderd
Nee, zeker niet
Maar d'r zit waarschijnlijk wel een enorme wachttijd aan vast
en d'r staat nergens over supertwist. Ik heb het gevonden door al die sites in de faq af te gaan. Ander koopje btw: serial backpack + 16x1 $20 alhier.
Oke, nu zoeken naar die technische docs...
Oke, nu zoeken naar die technische docs...
Verwijderd
Ja, ja! Ik ook. Maar dan voor aan de muur en met externe voeding. Mijn weinig gebruikte zipdrive adapter levert 5V DC heb ik uitgevonden - nu nog een kastje, potmeters, een soldeer set en een lcd - bijna klaar dusOp dinsdag 23 oktober 2001 18:53 schreef nicoprevoo het volgende:
Laat het me even weten... wil ook een LCDtje... en dan zoiets maken:
(afbeelding)![]()
Verwijderd
Zoiets verkopen ze niet bij dit bedrijfje; je zou wel apart een serial backpack kunnen bestellen bij wirz.com of zie boven.Op dinsdag 23 oktober 2001 18:53 schreef nicoprevoo het volgende:
[...]
OK, ik heb wat info gevonden over EEN 20x4 samsung LCD - ik weet dus niet of het 'm ook is, maar de site wekt wel de suggestie dat er maar 1 '20x4 Samsung LCD' is. De specs zijn standaard zo te zien, afgezien van de blauwe letters (!). Verder is d'r een mailtje verstuurd richting B.G. Micro met de vraag of ze wat meer technische info willen geven.
Ja we kunnen ook zelf een inkoopactie beginnen, maar wie o wie ?? Heb zelf geen creditcard ! Een samsung 4x20 zou wel mooi zijn !
dit met verzendkosten afgerond 65 guldens en mischien hoop ellende voordat je hem heb, OK het is mischien wat goedkoper als je heel veel tegelijk besteld...
Conrad heeft 4x20 met backlight voor 90 guldens met verzend kosten en je heb hem binnen 5 werkdagen in huis en als je 25 bij hun besteld komen ze op 60 gulden en ze stuuren gratis op

Ideetje voor mensen die sneller en zonder koppijn LCD'tje willen hebben....
Conrad heeft 4x20 met backlight voor 90 guldens met verzend kosten en je heb hem binnen 5 werkdagen in huis en als je 25 bij hun besteld komen ze op 60 gulden en ze stuuren gratis op

Ideetje voor mensen die sneller en zonder koppijn LCD'tje willen hebben....
Verwijderd
Dan kun je nog beter bij je plaatselijke electronicaboer langslopen - dan betaal je dacht ik ook zoiets. Het is alleen wel treurig duur: 90 piek voor een 4x20. D'r zijn vast radio's oid te vinden met zo'n ding ingebouwd, die goedkoper zijn.Op woensdag 24 oktober 2001 08:18 schreef Reptile-X het volgende:
(...)
(...)
ALS er genoeg mensen interesse hebben om zo'n Samsung te bestellen, dan is dat een stuk goedkoper. Ik wil er zelf wel 2 afnemen en kan wel een creditcard-betaling regelen. Maar eerst even de respons van micro afwachten om te kijken of dat ding echt wel geschikt is.
Pagina: 1