Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Wat bedoel je precies? Als je bedoelt of mensen een fan oid in hun systeem hebben denk ik dat vrijwel iedereen zo'n ding heeft. Een aparte intake (eentje die blowt) zullen veel casemodders hebben, ik denk bijna allemaal dus als je ff op dit forumonderdeel kijkt zie je dat de meeste dat dus hebben
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ik denk dat ie een beetje grotere fans bedoeld. 220v fans.Op dinsdag 23 oktober 2001 17:49 schreef Stropdas het volgende:
Wat bedoel je precies? Als je bedoelt of mensen een fan oid in hun systeem hebben denk ik dat vrijwel iedereen zo'n ding heeft. Een aparte intake (eentje die blowt) zullen veel casemodders hebben, ik denk bijna allemaal dus als je ff op dit forumonderdeel kijkt zie je dat de meeste dat dus hebben
Hier ff een foto van mijn setup 

Heb dus 2 8cm fans op een stuk karton gezet met touw en dat karton toen an de kast vastgemaakt (met touw) en toen de fans op een heel onprofessionele manier aangesloten. De 1e keer geprobeert toen de PC aan stond.....kwam beetje kortsluiting en PC viel uit. Toen maar de draden aangesloten toen t systeem uit stond. Opgestart en de CPU is nu 39 graden terwijl hij normaal nu 47 zou zijn. De kast is nu 31 graden bij mij

Heb dus 2 8cm fans op een stuk karton gezet met touw en dat karton toen an de kast vastgemaakt (met touw) en toen de fans op een heel onprofessionele manier aangesloten. De 1e keer geprobeert toen de PC aan stond.....kwam beetje kortsluiting en PC viel uit. Toen maar de draden aangesloten toen t systeem uit stond. Opgestart en de CPU is nu 39 graden terwijl hij normaal nu 47 zou zijn. De kast is nu 31 graden bij mij
ziet er erg professioneel uit zo.Op dinsdag 23 oktober 2001 18:11 schreef Stropdas het volgende:
Hier ff een foto van mijn setup
[afbeelding]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ja, en? Iets mis mee? Heb t ook alleen maar gedaan om te testen. Ga niet de zijkant van de kast kapot maken om daarna met een gat te zitten als die fans me niet bevallen vanwege de herrieOp dinsdag 23 oktober 2001 18:26 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
ziet er erg professioneel uit zo.
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit,, als hij het zo lekker vind. Bij mij is het nog een grotere puinzooi, als het maar werktOp dinsdag 23 oktober 2001 18:26 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
ziet er erg professioneel uit zo.
Verwijderd
Laat je je ventilatoren koude lucht naar binnen blazen of de warme lucht naar buiten zuigen?Op dinsdag 23 oktober 2001 18:11 schreef Stropdas het volgende:
Zet jij er dan een foto op t net hierOp dinsdag 23 oktober 2001 18:35 schreef ]NTT[ het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit,, als hij het zo lekker vind. Bij mij is het nog een grotere puinzooi, als het maar werkt
Verwijderd
keejz komt ie
2 coolers op mun CPU
3x 80 MM fans
2x HD cooler
AMD Thunderbird 1 GHz
full load 55 graden
normal 49 graden
2 coolers op mun CPU
3x 80 MM fans
2x HD cooler
AMD Thunderbird 1 GHz
full load 55 graden
normal 49 graden
Dit meen je serieus?? 'K heb nie veel verstaand van cm-en maar volgens mij is het toch altijd zo, eerst iets uitzetten voordat je met draden gaat fucken???Op dinsdag 23 oktober 2001 18:11 schreef Stropdas het volgende:
....
Toen maar de draden aangesloten toen t systeem uit stond. ...
enniewee... who gives a f*ck als het er niet uit ziet, owke, het is cooler als ie er bruut uitziet, maar hee... hij werkt toch
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Pagina: 1