Toon posts:

[CSS] IE 5.5 | 6.0 probleem(pje)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem ontdekt met IE 5.5 en 6.0 (waarschijnlijk ook 5.0 maar die heb ik niet tot mijn beschikking), er doet zich nl. het volgende voor, op de eerste pagina van een site waar ik mee bezig ben, wordt de stylesheet goed uitgevoerd door de bovengenoemde browsers, de border van de tabellen zijn "dotted".

So far so good, maar als je nu verder gaat op de site zal je zien dat alle borders die "dotted" zouden moeten zijn, helaas is dit dus niet het geval. de borders zijn "dashed".

Weet iemand waardoor dit komt? en belangrijker, weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

In Mozilla en IE 5 MAC ziet het er perfect uit.

Linkje naar de site

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
was het niet sowieso zo dat dit nog niet goed was ondersteund?

en maakt de volgorde hiervan eigenlijk nog uit? :
code:
1
2
3
border: 1px #ffffff dotted;
      \_/ \_____/ \____/
       1     2  3

gebruik gewoon beter geen CSS voor dotted lines

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:40 schreef wicher het volgende:
was het niet sowieso zo dat dit nog niet goed was ondersteund?
daar lijkt het dus idd op, buggy geimplementeerd waarschijnlijk, echter zoals al vermeld Mozilla en IE 5 MAC doen het wel goed.
en maakt de volgorde hiervan eigenlijk nog uit? :
code:
1
2
3
border: 1px #ffffff dotted;
      \_/ \_____/ \____/
       1     2  3
nop maakt niks uit, zo komt mijn stylesheet uit stylemaster rollen, ik heb het echter ook op een andere manier geprobeerd, door alle borders apart te defineren, echter zonder suc6 :'(
gebruik gewoon beter geen CSS voor dotted lines
Zou je dat ff verder willen uitleggen, als we in de nabije toekomst aan de xhtml gaan (of XML) wordt alles gedefineerd in een stylesheet en het zou gewoon moeten kunnen.